2014. szeptember 13., szombat

Le 12 Septembre 2014 partie2

Az előző bejegyzésben azt írtam: megírom a házimat, és takarítok hétvégén. Na, igen. Még egyikhez sem kezdtem hozzá. A kávézó ugyanis bezárt, még mielőtt akármilyen tanuláshoz hozzáláthattam volna, csak annyi időm maradt, hogy megnyissak néhány oldalt az interneten, amikről úgy gondoltam, hasznosak lesznek. Itthon kiderült, hogy nagyjából semmire nem megyek velük, úgyhogy inkább lefeküdtem aludni, amíg Tilman nem jelentkezett.
Olyan 8 körül hívott, hogy menjek már el vásárolni, mert késnek, és főzni szeretnének. Jön Aaron (NY), egy barátja Thomas (Franciao.), és Nicolas (Németo.) is. Udvariasan mindenre rákérdezett, hogy feljöhetnek-e, főzhetnek-e, iszunk-e valamit… Én persze mindenre bőszen helyeseltem, mert nem nagyon akartam az első péntek estémet forever alone tölteni az új lakásban.
Fiúk a konyhában - és hogy ki honnan jött :)
Hát az egészből végül az lett, hogy egy óra múlva a konyhában ültem, négy pasi sürgött-forgott körülöttem, és akármit akartam segíteni, nem hagyták. Én teljesen el voltam ájulva, mondtam is nekik, hogy ez elképesztő, és nagyon rendesek, ők erre mindig azt válaszolták, hogy én vagyok a rendes, amiért befogadom őket. A végén megegyeztünk, hogy ez egy good deal (jó alku) mindannyiunknak, úgyhogy maradhat így a jövőben is.
Thomas, a francia srác hozott egy üveg rumot, ami rekordidő alatt elfogyott, majd az én két üveg borom is, mintha nem is lett volna. A vacsora is nagyon finom volt, de rájöttem, hogy a fiúknak picit nagy a szájuk. Folyamatosan hangoztatják, hogy mennyire imádnak főzni (én ezt el is hiszem amúgy), viszont tésztán és salátán kívül eddig mással még nem nagyon rukkoltak elő. Mondjuk engem aztán nem zavar, én biztos nem álltam volna neki vacsorát főzni magamnak.

Éjfélkor kitaláltuk, hogy gyerünk, valami házibuli volt a környéken, oda átugrunk. Mivel Lyonban este 10 után nagyjából sehol nem lehet alkoholt kapni, üres kézzel indultunk. Biciklit kölcsönöztünk (Vélo’V), és a srácok össze-vissza szórakoztak vele, Aaron el is esett egy hatalmas kereszteződés közepén, ráadásul nekünk volt piros és majdnem elütötték az autók. Mire odaértünk volna, a házibulinak vége lett, Tilman telefonja pedig meghalt, úgyhogy nem tudtuk elérni a többieket, akikhez mentünk volna. A Rhone partján tele van hajó-diszkókkal, és mivel mindannyian majd’ meghaltunk valami italért, bementünk az egyikbe. A vége az egésznek az lett, hogy az egész hajnalt végigbuliztuk, én ittam egy whisky-kólát és két sört ingyen, majd vetettek velem egy doboz cigit 10 euróért („majd visszaadják a pénzt”, amit azóta se láttam:D)… De mivel meghívtak két sörre, és főztek rám este, nem nagyon érdekel. Aaron és Tilman a hajóról mentek a repülőtérre, ahol reggel 7-kor felveszi őket egy Telekocsi (itt: Blabla Car) és 20 euróért elviszik őket Fraiburg-ba, Németországba, ahol lakókocsit vesznek, és majd azzal jönnek vissza jövő héten. Thomas a szájharmónikájával játszotta a francia himnuszt és így szerzett barátokat, mi meg Nicolas-szal elindultunk hazafelé. Azt mondta, semmi kedve a saját lakásához sétálni, mert azt se tudja, merre van (nem sikerült még kiismernünk a várost teljesen), úgyhogy inkább eljön velem. Én meg nem ellenkeztem, mert nem szeretek azért egyedül aludni egy (még) idegen lakásban. Reggel fél 7 volt, amikor én a saját, Nicolas pedig Lu ágyába dőltünk, és nagyjából 3 másodperc alatt elaludtunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése