2014. november 3., hétfő

Le 28 Octobre 2014

Reggel szokás szerint el izé-bizéltam az időmet, pedig ma aztán tényleg sok dolgom lett volna. Aztán olyan 11 fele nagy nehezen rávettem magam, hogy takarítok. Muszáj kipucolni a lakást, Párizs előtt. A mélyhűtő leolvasztásával kezdtem, mert az egész akkora jégtömb lett a két hónap alatt, hogy egy ceruzát nem lehetett bedugni. Nagy nehezen kiszedegettem a hatalmas jégtömböket, de borzasztó sok időbe telt, ráadásul kisebb tavat csináltam a konyha közepére, eláztattam egy pár zoknit, majd úgy csúszkáltam a csempén, mint aki életében először korcsolyázik. Szerintem ez volt a balszerencsés napom, mert semmi nem úgy sikerült, ahogy terveztem. Példának okáért, reggel kaptam egy vírust a számítógépemre, amitől teljesen megrémültem, de szerencsére az egyik vírusirtóm legyőzte, úgyhogy most megint működik a laptop – nem tudom, mit csinálnék nélküle. Azért tényleg elég para volt az egész, a gép nem nagyon csinálta, amit szerettem volna és minden programot eltüntetett – fogalmam sincs, hova. Végül helyre állt minden, de elég sokat idegeskedtem miatta.

Délután nem csináltam mást, csak takarítottam, aminek következményeképp most ragyog az egész lakás. Este felhívott a család fele skypeon, egyszerre, beszéltem Juli mamával, Feri papával, Anyával meg Apával, és az egész Sári családdal, beleértve a legkisebb Ádust, aki még egy mosolyt is küldött nekem ide a messzeségbe. Mire ráeszméltem, hogy össze kéne pakolnom a holnapi cuccomat, már késő este volt. Végül nagy nehezen sikerült minden váratlan helyzetre ruhát készíteni (ha leeszem a gatyámat, ha 10 fokkal hidegebb lesz, ha 10 fokkal melegebb lesz, ha esik, stb.), és aztán olyan fél 2 fele el is mentem aludni, így maradt egészen három óra az alvásra. Holnap fél 5-kor kell kelnem, de megéri, Párizsba megyek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése