2014. november 30., vasárnap

Le 29-30 Novembre 2014

Szombat reggel 10-kor már felébredtem és (ilyen elég ritkán fordul elő) ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy leszaladjak a Boulangerie-be egy croissant-ért. Így, negyed óra múlva már Jóbarátokat néztem, kávét ittam és croissant reggeliztem, isteni volt. Aztán a délelőtt további részét tanulással töltöttem, megpróbáltam befejezni a részemet az előadáshoz, mert vasárnap már tényleg összerakjuk az egészet Tom-mal és Léna-val. Lu jóval később ébredt, mint én, olyan dél körül. Nagyon örült a croissant-nak, amit neki hoztam, aztán elvonult sorozatot nézni.
Én végre erőt vettem magamon, és délután elmentem futni. Muszáj volt kicsit kiszellőztetni a fejemet, meg friss levegőn lenni, levezetni a feszültséget. Három hete nem voltam, és ahogy kezdődik a hajtás, egyre inkább szükségem van valamire, ami kicsit elnyomja a stresszt. Ma viszonylag hideg volt, 6 fok, mikor kimentem. A park viszont gyönyörű volt, és most is elég sokan futottak, fociztak, bicikliztek. Elég sportos nép ez a francia, ha lehet ekkora általánosításba bocsátkozni. Én lenyomtam a 8 km-t, aztán mentem is haza, féltem, hogy megfázok, ha tovább sétálgatok. Azért csináltam néhány fotót:

Vacsorára paradicsomlevest ettünk Lu-val (nem mi csináltuk, porleves volt), aztán később még leszaladtam a Spar-ba valami édességért, mert még éhesek voltunk kicsit. Én próbáltam tanulni, Lu is akart, de csak a Gossip Girl-t hallom a szobájából egész este. Aztán éjfél körül le is feküdtem aludni, holnap elég sűrű napom lesz.

Vasárnap korán akartam volna felkelni, hogy tanulni tudjak, de természetesen nem sikerült. Majdnem délig aludtam, úgyhogy alig volt időm összeszedni magam, mert fél 2-kor már Tomnál kellett lennem. Ráadásul a TCL (a BKV lyoni megfelelője) honlapján azt írták, hogy nem jár a C4-es busz, amivel egyenesen mentem volna Tom lakásáig, úgyhogy kénytelen voltam metrózni, így eléggé elkéstem. Léna várt rám a metrónál, onnan együtt mentünk Tom-hoz. Ott volt nála pont egy barátja, aki főzött nekünk teát, mi meg nagy nehezen összeraktuk az előadásunkat. A poén csak az volt, hogy Tom még rám sózott két cikket, hogy olvassam el, és írjam hozzá a részemhez. Úgyhogy lesz még melóm bőven az egésszel. A jó hír viszont, hogy ezen kívül semmi mással nem kell szórakoznom, mert mindent megcsinál. Szerencsére nem maradtunk sokáig, olyan 4-5 körül már itthon voltam, és el tudtam kezdeni a beadandómat, amit ugyan 12-én péntekig kell megcsinálnom, de inkább nem húznám addig, mivel 8-ától már vizsgáim vannak… Nagy nehezen megírtam egy oldalt, aztán 8-kor elkezdtünk skypeolni megint Lyont, Glasgowt, Dijont, Budapestet és Tapolcát összekapcsolva. Egészen éjfélig beszéltünk, elég gyorsan elszaladt az idő. Én még fél 3-ig küszködtem a beadandómmal, nem egészen sikerült befejeznem, de kitaláltam, hogy hétfőn az utolsó órámról eljövök (úgysem tudnak nagyon újat mondani vizsga előtt egy héttel), és megírom abban a plusz négy órában. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése