2014. november 16., vasárnap

Le 13 Novembre 2014

Reggel korán keltem, és mentem kinyomtatni a beadandómat, aztán az egyetemre, hogy leadjam annak a nőnek. Az összes közlekedési eszköz az orrom előtt ment el, úgyhogy mindenhol várnom kellett, de szerencsére nem sokat késtem így. Odamentem a teremhez, leadtam a tanárnak a beadandót, ő azt sem tudta, miről beszélek. El kellett neki magyaráznom, hogy de hát ő mondta múlt héten, hogy neki adjuk, most, ennél a teremnél. Nagy nehezen eszébe jutott, és elrakta. Remélem, valahogy eljut az én tanáromhoz is majd. Utána visszametróztam, buszoztam, stb. a lakáshoz, és leültem egy kicsit átnézni a dolgaimat az órám előtt. Egyszer csak Aaron lépett be az ajtón, mi Lu-val teljesen meglepődtünk, mert úgy volt, hogy csak később jön. Tilman a farmon van, már munkába állt.
Megkérdeztem, milyen volt a sítúra, azt mondta, nem volt jó hó, csak nagyon magasan, és elég rossz volt szakadó esőben oda felmászni, úgyhogy csak egy napot snowboardoztak, síeltek. Aztán 4-kor elmentem a kedvenc órámra, Unité de l’homme, diversité des cultures megint. Nagyon tetszett, mint mindig, de most különösen jó fej volt a tanár. Azzal kezdte ugyanis az órát, hogy valamit el kell mesélnie nekünk. Múlt héten felhozott példának egy fociedzőt, aki az afrikai származású játékosairól elég rasszistán nyilatkozott, és az óra után kapott egy emailt az egyik diáktól, aki elmagyarázta, hogy miért túlozta el a tanár a helyzetet, és felsorolta pontokba szedve az érveit, hogy miért nincs teljesen igaza a tanárnak. A tanárunk ezeket felolvasta nekünk, majd elmondta, hogy egyetért a diákkal, de utána gondolkozott az egészen, és most ezt és ezt gondolja. Ő is elmondta az érveit, és ezzel akkora gondolkozást és vitát indított a csoportban, hogy mindenki jelentkezett, hogy beszélni akar, ő pedig mindenkit meghallgatott, és elmondta a véleményét a különböző nézőpontokról. Nagyon jó fej volt tényleg, ezzel ment el az óránk fele, de mi díjaztuk.

Óra után hazamentem, nem nagyon találtam semmi csoporttársat, akivel dumálhattam volna még, Maewa-nak is csak egy puszira ugrottam oda, és mentem haza, mert fáradt voltam. Otthon megint Carbonara-t ettünk, maradt minden hozzávalóból pont annyi, hogy még egy adagot lehessen csinálni. Mmmm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése