2014. november 16., vasárnap

Le 6 Novembre 2014

Délelőtt folytattam a tanulást, nem nagyon volt más dolgom. Sikerült lemásolnom Tom jegyzeteit, aztán elkezdtem az előadásunkkal foglalkozni. Átolvastam megint a szöveget, próbáltam infót gyűjteni, aztán, hipp-hopp el is telt az idő, mennem kellett órára.
Ez a legeslegjobb óra az egész héten, Unité de l’homme, diversité des cultures, a kedvenc tanárom tartja. Az etnikum fogalmáról beszélt, hogyan alakult ki, kik hogyan gondolkoznak róla, rengeteg antropológusról beszélt, nagyon sok példát hozott fel, iszonyú érdekes volt. Tom-ot csak az óra végén tudtam elkapni, hogy visszaadjam neki a jegyzeteket. Meg akartam keresni Léna-t, hogy megbeszéljem vele a prezentáció-dolgot, hátha ma normálisabban viselkedik, mint tegnap, de nem jártam sikerrel. Nem tudom, hogy fogjuk péntek-szombat-vasárnap (3 nap) alatt összehozni, csak reménykedni tudok benne, hogy sikerül.

Itthon megvacsiztam Lu-val, aztán mindenki ment a dolgára, ő újabban Pretty Little Liars-t néz, én blogolok, néha Jóbarátokat nézek, de leginkább tanulok és tanulok és tanulok, mert annyi minden szakadt a nyakamba most, hogy egy perc nyugtom sincsen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése