2014. november 16., vasárnap

Le 11 Novembre 2014

Ma jour férié, azaz munkaszüneti nap van, úgyhogy arra az egy szem órámra sem kellett bemennem ma, ami lett volna. A franciák az első világháborús győzelmüket ünneplik, emiatt gondolkoztam, hogy lehet nekem be kéne mennem azért, mi mégiscsak veszítettünk… De mivel rajtam kívül nem lenne ott senki, nyilván értelmetlen. Úgy maradtam ki tehát a nagy ünneplésből, hogy egész nap ki sem mozdultam a lakásból. Egyáltalán nem bántam, mert így legalább volt időm egész nap ágyban fetrengeni, anyával skypeolni, meg blogolni. Lu sem nagyon csinált mást, még mindig Pretty Little Liars-t néz, teljesen rákattant. Ja, Aaron és Tilman vasárnap elmentek síelni az Alpokba, úgyhogy most csak ketten vagyunk. Sajnos kaja még mindig nincs itthon, és ma boltok sem voltak nyitva nyilván, úgyhogy egész nap egy icipici tál salátát meg három pain au chocolat-ot ettem, Lu sem többet, mert nem volt kedvünk nagy főzésbe kezdeni, és ugye nem is nagyon volt miből. Végre egy pihenőnap, nincs is miről írnom, mert tényleg nem nagyon csináltam semmit. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése