2014. november 24., hétfő

Le 22-23 Novembre 2014

Még jó, hogy nem péntekhez írtam az esti bulizást, mert igencsak szombatba nyúlt… De, kezdjük az elején. 
Glüchwein
Tegnap este éppen nagyban szorgoskodtam a laptopomon, amikor valami hatalmasat dübögött az ablakomon, én persze majdnem szívinfarktust kaptam. Hát még akkor, amikor megláttam, hogy valaki egy hatalmas kabátban és sapkában vigyorog be az ablakon keresztül: Thomas volt, a francia barátunk. Legalább nem kellett a bejárati ajtóval szórakozni, hogy beengedjük, beugrott, úgy ahogy volt a szobámba. Én még mindig nem tértem magamhoz a meglepetéstől, máris arról kellett beszélnem, hogy vagyok, hol vannak a többiek. Aztán együtt bementünk a konyhába, Tom köszönt a többieknek is, majd elkezdtünk forralt borozni (megtanultam az új kedvenc német szavamat: glüchwein) – Lu csinálja nálunk a forralt bort, mostanában mindig azzal alapozunk.
Hajnali 1-kor sikerült elérnünk a klubba, ahol Giulio volt a barátaival. Úgy látszik, itt a péntek este szombaton kezdődik… Innentől mindenkinek legyen elég annyi, hogy nagyon jól éreztük magunkat, két helyen is voltunk, táncoltunk, beszélgettünk, tök jó társaság kerekedett belőlünk meg Giulio barátaiból. A második helyen a kedves lakótársaim nem jöttek velünk be, azt mondták, később csatlakoznak, a probléma csak az volt, hogy nem volt térerő bent, mi szépen elkerültük egymást, úgyhogy maradtam Giulioékkal, és hajnalban egyedül sétáltam haza. Most itt biztos mindenki infarktust kapott, de megnyugtatásként közlöm, teljesen biztonságos környéken lakunk, mellesleg végig a kezemben szorongattam a telefonomat, mert Giulio a lelkemre kötötte, hogy hívjam, ha van valami, és mindenképp írjak egy sms-t, ahogy hazaértem. Így is lett. Hazafelé, mondjuk elég vicces volt, leginkább azért, mert hajnali 6-kor indultunk el a klubtól, úgyhogy mikor sétáltam haza, végignéztem, ahogy a hentes, a pék, a boltos, a házmester dolgozni kezd, mindenki takarította az üzletét. Én meg akkor mentem haza. A még nagyobb meglepetés az volt, hogy hazaérve mindenki ébren volt még, Luék ugyanis rám vártak – annyira aranyosak. Nem tudtak elérni telefonon később sem, mert Aaroné nem működik, Thomas hívását meg nem hallottam meg. Lu és Thomas fél 7-kor lementek a pékségbe reggelit venni, Aaron telefonált, én meg hajat mostam (nem bírtam tovább elviselni a hajamból áradó füstszagot), aztán bedőltem az ágyba.
Délután 1-kor azért felkeltem, mert úgy volt, hogy Juli mamával és Borival skypeolunk. Végül nem sikerült, mert Juli mama nem szeret buszozni, és a kávézó, ahol internetezni lehet, messze van tőlük. Majd felhívom őket vezetékesen nemsokára. Olyan 3 körül egyszer csak csörgött a magyar (!) telefonom, Jeremy volt. Visszahívtam a francia telefonon, és gyorsan meg is beszéltük, hogy megyünk kávézni, már 2 hónapja (egészen pontosan mióta beköltöztem az albérletbe) nem láttuk egymást. Most is pontosan ugyanolyan volt, mint néhány éve, mikor először találkoztam vele. Biciklivel jött, mosolygott, beszélt, mesélt. Jó két órát üldögéltünk egy közeli kávézóban, rengeteget beszélgettünk. Végre gyakoroltam kicsit intenzíven a francia tudásom, bár másnaposan elég nehéz volt, mit ne mondjak. Hoztam haza vacsorának valót, Aaron salátát csinált, egyikünk sem tudott normális kaját enni még. Vacsi után nem sok mindent csináltam, leginkább csak próbáltam túlélni a „másnapot”.

Vasárnap egészen sokáig aludtam, és nem nagyon csináltunk produktív dolgot Lu-val. Aaron is sokáig aludt, délután nem is nagyon találkoztunk. Én tanultam a szobámban, ő a konyhában filmet nézett vagy olvasott, Lu meg a saját szobájában szintén valami sorozatot (azt hiszem most a Gossip Girl van soron) nézett. A vacsorát tegnap együtt csináltuk, sajttal töltött pulykát ettünk (a Sparban lehet kapni kb. 1,6 euróért), rizst meg salátát. Aztán megint csak ment mindenki a maga dolgára, én tanultam, meg skypeoltam este. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése