2014. november 14., péntek

Le 4 Novembre 2014

Reggel korán keltünk, mert Lu-val kitaláltuk, hogy elmegyünk a CAF-hoz az órám előtt, elintézni a lakástámogatást, mert még le kellett adnunk néhány papírt. Mire odaértünk, már teljesen beázott a cipőnk, annyira zuhogott az eső. Még jó hogy korán odamentünk, mert hatalmas sor volt. Egy órás sorban állás után aztán végre az ügyintézőhöz jutottunk, leadtuk az összes papírunkat, aztán mehettünk is, azt mondta, 2-3 hét múlva küldenek egy levelet a további folyamatról (gondolom, hogy mennyi pénzt kapunk, mikor, stb.). Én elindultam csuromvizesen az egyetemre, megtartani az előadásomat, de mivel kezdtem fázni, nagyon elgondolkoztam rajta, hogy hazamenjek-e inkább. Sajnos a félév elejei hiányzásaim után megígértem a kékszemű tanárnak, hogy soha többet nem skippelem az óráit, tehát úgy döntöttem, mindenképp elmegyek. Mellesleg az órám után, 2-kor, úgy volt, hogy találkozunk a lányokkal, összerakni az előadást, megbeszélni, hogy ki mit csinál.
A buszon egy mosolygós fekete apuka (nem nagyon tudom, miért írom ki néha, hogy fekete, talán annyiból fontos, hogy kicsit érzékelni lehessen a kulturális sokszínűséget, ami itt kicsit "látványosabb" mint otthon) álldogált mellettem a pici gyerekével a karjában. Ahogy kapaszkodtam a műanyag izébe a buszon, egyszer csak érzem, hogy valaki ráteszi az icipici kezét a kezemre. A kisfiú egész úton fogta a kezemet, és néha elmosolyodott (beszélni még nem tudott, csak gőgicsélt), eszméletlen aranyos volt. Az apukája először mozgolódott kicsit, de miután látta, hogy a gyereke nem hajlandó elengedni a kezem, engem pedig nem zavar, sőt, kifejezetten örültem neki, ott maradtak. Ez az egész úgy feldobta a napomat, hogy akármennyire csuromvizes voltam és konkrétan ömlött a cipőmből a víz, már nem is bántam annyira, hogy egyetemre kell mennem.
Nagy nehezen megérkeztem a teremhez, 5 perces késés, belefér. Próbálom kinyitni az ajtót, zárva. Azt hittem, felrobbanok. Szeptemberben, sorozatban háromszor jártam így, ugyanezzel a tanárral, egyszerűen nem hittem el, hogy megint megtörténik. Ácsorogtam egy kicsit az ajtó előtt, hátha történik valami, de nem nagyon volt senki rajtam kívül. Egyszer csak megérkezett egy lány, ő is próbált benyitni, odamentem hozzá, hogy salut, én is ide várok, vajon hol a fenében lehetnek. Mivel neki sem volt jobb ötlete, elindultunk haza. Leadtam a könyveimet a könyvtárban, aztán kis gondolkozás után arra jutottam, hogy nem várom meg a megbeszélésünket, csak meg tudják oldani nélkülem, lesznek hárman, de semmi kedvem még minimum 4 órán keresztül a csuromvizes cipőmben maradni és megfázni csak azért, hogy átbeszélhessük az előadásunkat. Írtam egy sms-t Léna-nak, aztán felpattantam a villamosra, és indultam haza.
Hamarabb hazaértem, mint Lu, aki még ott maradt a shopping center-ben, körülnézni. Jól meglepődött, mikor 10 perccel utánam belépett és meglátott, aztán hatalmasat röhögött, mikor elmeséltem neki, hogy mi történt, megint a kékszemű tanáromnál.

Este aztán elolvastam néhány cikket az exposé-hoz, írtam egy emailt a lányoknak, amiben elküldtem mindent, amit délután találtam, dolgoztam, stb., hogy lássák, azért csináltam valamit, attól még, hogy nem mentem a megbeszélésre. Volt egy olyan érzésem, hogy Léna mérges rám, mert nem válaszolt se az sms-re, se az email-re, de majd holnap megbeszélem vele. Azért nehogy már ez gond legyen, vannak rajtam kívül hárman, csak meg tudják oldani, én pedig vízben tocsogva, tök mérgesen, fázósan amúgy sem lettem volna túl jó partner.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése