2014. november 18., kedd

Le 18 Novembre 2014

Ma reggel 8-kor keltem, hogy tudjak tanulni, mielőtt elmegyek az egyetemre. Aztán természetesen nem sikerült, mert a bloggal szórakoztam, reggeliztem, és már indulnom is kellett.
Megint baleset volt, de „szerencsére” most a metroA vonalán, úgyhogy az én közlekedésemet nem zavarta meg ma semmi, és időben beértem órára. A terem előtt ücsörgött Giulio, akinek mellettem volt órája. Röhögtünk egyet, hogy bezzeg amikor találkozni akarunk, akkor nem jön össze, így teljesen véletlenül meg összefutunk. Beszélgettünk kicsit, aztán nekem mennem kellett órára. Maewa-val mentünk együtt, nagyon bírom azt a csajt, nagyon jó fej velem. Pedig először nem is volt szimpi, erre tessék, most kb. ő a legjobb barátnőm a csoportból.
A kékszemű tanárunk éppen nagyban magyarázott, amikor beértünk. Valami commentaire de texte-ről beszélt, ami beadandó, és én csak reménykedek, hogy nem neki kell beadnunk ilyet, mert egy másik órára is kell. Majd holnap megkérdezem Maewa-t, ma elfelejtettem, pedig ott ült mellettem. Az egész óra elment azzal, hogy a beadandó-írást magyarázta, aztán kitalált egy vizsgakérdést, amit felírt a táblára, hogy például ilyen lehet a vizsgánkon, és próbáljunk meg együtt válaszolni rá. Ez volt az a pont, amikor rájöttem, hogy marha gyorsan el kell kezdenem tanulni, mindent átnézni, mert akármennyire is csinálom a dolgom, még elég sok van, amit csinálnom kell.
Óra után Maewa kérdezte, hogy megyek-e vele enni valamit, de sajnos rohannom kellett, mert Lu-val megbeszéltük, hogy elmegyünk vásárolni, és várt rám. Elköszöntem Maewa-tól, aztán fel a villamosra, és indultam a Centre Commercial-ba (Pláza). Lu-val hajszálpontosan egyszerre értünk oda. Nagyjából 1,5 órán keresztül járkáltunk, nézegettük a szebbnél szebb boltokat, minden tele volt karácsonyfával, hógömbökkel, girlandokkal, Lu pedig majd’ elszállt a boldogságtól, mert imádja a karácsonyt. Persze, amikor nem akartam semmit venni, rögtön találtam két pólót nagyon olcsón, de iszonyatosan örültem neki, mert gyönyörűek, és végre van új ruhám. Szerintem fél éve nem voltam vásárolni. Lu is vett magának egy pulcsit, aztán a Carrefour felé vettük az irányt, hogy előkészítsük a saját karácsonyunkat. Vettünk egy pici műanyag fát, izzókat, díszeket, girlandokat, mindent, ami a karácsonyhoz kell, és kitaláltuk, hogy december 12-én Christmas party-t tartunk, mert addigra én is végzek a vizsgákkal, és neki is lesz ideje.
Christmas tree
Hazaérve egyből elkezdtük összerakni a fát (hú, de hülyén hangzik), felakasztani a díszeket, az izzókat, és rászórtuk a műhavat is, úgyhogy most már tényleg van egy tisztességes karácsonyfánk. Az egész díszítgetés közben karácsonyi dalokat énekeltünk (Last Christmas I gave you my heart példának okáért), és forralt bort ittunk – Lu tegnap főzte. Teljesen karácsonyi hangulatba kerültünk, vacsora közben nem is tudtunk másról beszélni, Aaron pedig teljesen el volt ájulva tőlünk, hogy mégis hogy jut ez ilyenkor eszünkbe, még csak november közepe van. Én sem gondoltam volna, hogy ez ennyire jól tud sikerülni, lehet, hogy jövőre szeptemberben szerzek egy karácsonyfát és akkor fél évig karácsony lesz nálam. Eszméletlen jó érzés, hogy belépsz az ajtón, és ott világít a karácsonyfa – még akkor is ha műanyag, és műhó van rajta.

Este felhívtam Juli mamát és Feri papát (Aaron végre leszállt a telefonról, mióta bekötöttük, folyamatosan hívta a családját, szerintem még a legtávolabbi rokonát is felhívta), nagyon aranyosak voltak. Persze Juli mama először el sem hitte, hogy én telefonálok, azt hitte, Bori. Azt mondták, mielőtt elköszöntünk, hogy: „Vigyázz magadra, egyél rendesen, aludjál, tanuljál.” Olyan jó volt velük beszélni, tisztára otthon éreztem magam. 
Hírek Paloznakról: Bori és a Lucifer pedig közben most már hivatalosan is összeköltöztek a (régi) szobámban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése