2015. november 30., hétfő

Le 30 Novembre 2015

Tomorrow is December.

JB akkor ért haza, amikor én már nagyjából össze voltam készülve, és indulni akartam az egyetemre. Elújságolta és megmutatta nekem, hogy mi mindent hozott megint, össze-vissza pattogott a lakásban, kidugította az eldugult csapot a fürdőszobában, meg még ezer dolgot csinált egyszerre. Nekem követni is elég nehéz volt, mert hétfő reggel volt, nem nagyon voltam még képben, inkább csak támolyogtam a fürdőszobából a szobámba, onnan a konyhába, aztán vissza a fürdőbe, mindezt kávéscsészével a kezemben. Mikor elindultam, JB már lecsillapodott kicsit, azt mondta, alszik, mert pénteken és szombaton is dolgozott a diszkóban, megint DJ volt, és iszonyatosan elfáradt. Nem is csodálom, mindkét nap este 11-től másnap reggel 8-ig melózott, az elég fárasztó lehetett.
www.weheartit.com
Időben beértem Axel Guioux órájára, ma megint az anthropologie de la mort témakörét folytattuk, őszintén szólva kezd elegem lenni belőle, főleg, mert a mai órán mindenféle horrorfilmből is mutatott képeket, hogy a mindenféle kulturális temetkezési szokásokat, meg mítoszokat megismerjük. Többek között a Kör című filmet magyarázta, és közben képekkel illusztrálta a mondanivalóját, amitől majdnem felfordult a gyomrom. Soha életemben nem néztem horrorfilmet, pontosan azért, mert tudom, hogy nem bírom, erre az egyetemen kénytelen vagyok mindenféle zombit, meg tévéből előmászó halott kislányt nézegetni. Szerencsére ezen kívül néztünk érdekes dolgokat is, amik kicsit békésebbek voltak.

A második óra anthropologie de la nature volt, most szerencsére csak az óra második felében rohant és hadart a tanár, az elején még egészen jól sikerült jegyzetelnem. Nem lesz semmi felkészülni a vizsgára, iszonyú sok dolgot vettünk. Most, hogy minden órán elmondják, hogy ez az utolsó előtti óra a félévben, elég ijesztő az egész. Megint túl gyorsan eltelt a félév, megint ott tartok, hogy két hetem van összekapni magam, és gyorsan valahogy megszervezni a tanulást. Az most viszonylag nagy szerencse, hogy csak januárban lesznek a vizsgák, mert így még karácsony után lesz egy kis időm tanulni. A beadandóimmal pont annyira el vagyok csúszva, hogy szünet előtt képtelen lennék akármiből is levizsgázni.

Olyan 3 körül értem haza délután, aztán egészen estig tanultam. JB főzött nekem vacsorát, de azt mondta, holnap én vagyok a soros. Örülök neki, hogy végre én is kivehetem a részem a főzésből, mert eddig tényleg ő csinált majdnem minden vacsorát, ennyivel igazán jövök neki. Mondjuk az is igaz, hogy a hétvégi kajából mindig marad neki, ma is ő fejezte be a carbonara-t, amit csináltam.

Így élünk békésen, most pedig folytatom a tanulást. Just keep on studying.
www.weheartit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése