2015. november 25., szerda

Le 25 Novembre 2015

Hello cold days.

Reggel szépen felkeltem időben, és bementem Paléoanthropologie-ra. Nem voltam túl lelkes, de muszáj bejárni, mert ez az egyetlen tárgy, amiből még elképzelni sem tudom, milyen lehet a vizsga, szóval, ha ott vagyok órán, legalább minimális esély van rá, hogy emlékezni fogok a dolgokra. Most kivételesen érdekes is volt, mert a női reprezentációról volt szó, a különböző szobrokról, amelyeken a női testet ábrázolták. Ja, és azt elfelejtettem írni, hogy első sorban ültem! Ilyen még véletlenül sem fordult elő eddig, de most valahogy ilyen kedvemben voltam. Persze, óra végén azért eléggé örültem, hogy befejezte a mondókáját a néni, mert a jóból is megárt a sok…

A második órám Enquete ethno volt, kicsit félve mentem be, mert elvileg színes ceruzát kellett volna hozni (nekem csak színes tollaim voltak, de gondoltam, az is oké), plusz a saját kutatásunkkal kapcsolatban volt egy házi feladat, amire nekem nem nagyon volt időm. Szerencsére végül nem nagyon kellett semmit felmutatnom ezzel kapcsolatban, a színes tollakra szükségem volt, de a házi feladatot nem nagyon kérdezte a tanárnő (pedig közben órán megírtam).


Délután el akartam menni az IKEA-ba, mert nagyon szép adventi gyertyákat láttam múltkor, és hétvégén már advent első vasárnapja van, de esett az eső, úgyhogy inkább gyorsan hazamentem. 
Délután egész végig tanultam, aztán este JB-vel vacsoráztam, szokás szerint. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése