2015. november 17., kedd

Le 17 Novembre 2015

I’ll be there for you.

Reggel felkeltem időben, mert múlt héten nem voltam anthropologie des religions-on, most mindenképpen be akartam menni. Hosszú napnak ígérkezett ez a mai, ugyanis Bastien-nel és Audrey-vel is megbeszéltük, hogy 2-kor találkozunk, és összehozunk valami vázlatot a beadandónknak, amit két hét múlva kellene befejezni és leadni. Szóval, szépen összekészülődtem reggel, telenyomtam magam megint NeoCitran-nal, ugyanis nem lettem sokkal jobban tegnap óta, ma is csak így tudtam elindulni. Lassan kezdem úgy érezni magam, mint valami drogos, NeoCitran nélkül egyszerűen nincs semmi erőm, a torkom kapar, mint a fene, hangom annyi van, mint egy egérnek.

Elindultam, szépen be is értem órára, még a tanárnál is hamarabb. Már az gyanús volt, hogy kb. negyed-annyian voltunk az amphi-ban, mint előző órán, de gondoltam, biztos, csak betegek, vagy ma épp senkinek nem volt kedve bejönni. Fél óra múlva kiderült, miért csak ennyi diák jött be órára. Már első óráról is emlékeztem, hogy borzasztó ennél a tanárnál jegyzetelni, mert egyszerűen követhetetlen, ahogy diktál, de most még annál is rosszabb volt. Egy óra után megpróbáltam csak a lényeget, kulcsszavakat írni, hátha úgy sikerül. Ő ugyanis mondatonként diktálja a mondandóját, de olyan gyorsan, hogy maximum számítógéppel tudnám leírni annyi idő alatt. Hát, a kulcsszavas, vázlatos megoldás sem működött, úgyhogy nemsokára feladtam teljesen, és csak hallgattam, hátha megmarad valami a kis fejecskémben belőle, és valami csoda folytán vizsgán eszembe jut. Körbenéztem az amphi-ban, és abszolút nem voltam egyedül, körülöttem konkrétan mindenki feladta a küzdelmet, talán csak az első sorokban maradtak kitartó emberek, akik szorgosan jegyzeteltek – remélem, felteszik majd facebook-ra az alkotásukat, és akkor van esélyem átmenni a vizsgán is.

Óra után Audrey várt a lépcsőn, együtt bevártuk Bastien-t, és elkezdtük beszélni, hogy akkor hogyan és mikor találkozzunk. Bastien ránk nézett, és közölte, hogy azonnal menjünk haza, inkább pihenjünk, ez a dolog ráér jövő hétig, de ilyen betegen teljesen felesleges ezért itt maradnunk. Audrey is ugyanolyan szarul volt, mint én. Megbeszéltük, hogy jövő héten nagyon rákapcsolunk, addig mindenki keres valami alapanyagot kiindulópontnak, aztán majd összebeszélünk. Tökéletes. Audrey elment órára, Bastien csatlakozott Tomhoz és a többiekhez, én meg gondoltam egyet, és megindultam a villamos felé. A portugál órámig összesen 4 órát kellett volna még a campus-on dekkolnom, amit túlságosan soknak ítéltem meg ilyen állapotban, ugyanis megint iszonyatosan elfáradtam. Gondoltam, hazamegyek, aztán, ha sikerül kipihennem magam, megpróbálok visszaérni portugálra, de ha nem, az sem baj, mert még egyszer sem hiányoztam.
www.weheartit.com
Itthon gyorsan megebédeltem, aztán rögtön elaludtam, olyan fáradt voltam. Két óra alvás után, 4 óra körül ébredtem fel, úgyhogy esélyem sem volt portugálra odaérni, de sejtettem, hogy így lesz, iszonyatosan kiveszi az energiámat ez a betegség. A Vica vonata viszont 17:55-re ért a Part-Dieu-höz, úgyhogy pont annyi időm volt, hogy összeszedjem magam, és mentem is ki elé. Eredetileg Foo Fighters koncertre jött volna, a Danival akartak menni, de a Foo Fighters a párizsi tragédia miatt lemondta az egész európai turnéját, úgyhogy ezt a koncertet is törölték. Mivel Vica már megvette a vonatjegyét, azért gondolta, meglátogat minket megint, mi pedig nagyon örültünk neki.


Este aztán csatlakozott hozzánk Dani is, mire ő megérkezett, addigra Vicával összedobtunk egy nagyon finom vacsorát, mézes-mustáros csirkét sütöttünk, rizzsel tálaltuk. JB is velünk evett-ivott, nagyon jó hangulatban telt az este, JB iszonyatosan megkedvelte Danit, egész este dumáltak, mindenféle zenéről, zenekarról, énekesről, hangszerről, mi a Vicával csak ültünk és forgattuk a fejünket. Azért a vége felé mi is bekapcsolódtunk, JB igazán kitüntetve érezhette magát, hogy hárommagyarral társalog franciául. Nem sokkal éjfél előtt ő elment aludni, mi még megnéztünk hárman egy Friends részt, mert az nem maradhat el, mi csak utána aludtunk.
www.weheartit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése