2015. november 11., szerda

Le 11 Novembre 2015

You look super cute when you smile.

Ma nem nagyon volt semmi különös, délelőtt csak tengtem-lengtem, reggeliztem, sorozatot néztem… Igazi szabadnap volt ez a mai.
Délután Madeleine (a belga lány, akivel egyszer, szeptemberben találkoztam) írt, hogy mikor találkozzunk, és hol. Megbeszéltük még a hét elején, hogy elmegyünk valahova ma, ő múzeumot ajánlott. Én már ezer éve szerettem volna elmenni a Musée d’Art Contemporain de Lyon-ba, de sose sikerült még, annak ellenére, hogy itt van a szomszédban, a park másik oldalán, úgyhogy végül arra esett a választás. Fél 2-kor találkoztunk, hozta a lakótársát is, Farah-t, úgyhogy hárman elsétáltunk a múzeumba. Nagyon szuper kiállítás volt, nekem nagyon tetszett, a „modern város” volt a témája. Itt van néhány kép róla:







Miután végeztünk mind a három emeleten, hazaindultunk. Séta közben nagyon jót beszélgettünk a lányokkal, különösen Madeleine-t kedvelem, igazi energiabomba, és nagyon értelmes lány. Farah is aranyos nagyon, de ő csendesebb, komolyabb kicsit. Hívtam őket egy teára/kávéra, de csak Madeleine jött, Farah-nak nagyon tanulnia kellett. Madeleine nagyon helyes volt, főztünk egy teát, beszélgettünk minden féléről, nevettünk sokat. Nem maradt olyan sokáig, neki is dolga volt, nekem is, de megbeszéltük, hogy csinálunk valami kis összejövetelt legközelebb, szervezünk egy közös vacsorát, vagy valamit, JB-t is meg szeretnék ismerni. Este tanulgattam kicsit, JB csak 9-kor ért haza, de örülök, hogy végre itthon van, mert nem szeretek egyedül lenni a lakásban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése