2015. november 22., vasárnap

Le 21-22 Novembre 2015

I hope you’re thinking of me too.

Nagyon egybeolvadt a mostani hétvégém is. Szombaton JB még hazaugrott délelőtt, mert itthon hagyta a vonatjegyét, de nagyjából 10 percet töltött a lakásban, én akkor még ébredeztem. Délután tanulgattam kicsit, beszéltem a családom egy részével telefonon, kimostam az összes koszos ruhámat, aztán este is tanultam egy kicsit, és éjszakába nyúlóan skypeoltam Rékával meg Zsófival.

Vasárnap egész nap tanultam, főztem, mostam. Nem mentem sehova, egyrészt kedvem sem volt, másrészt tanulnom kellett, harmadrészt még mindig beteg vagyok kicsit, fáj a torkom, és mivel lehűlt az idő, nem tartottam jó ötletnek a sétát. Mellesleg péntek este óta szinte folyamatosan esik az eső, így végképp nincs kedve az embernek kimozdulni.


Sajnálom, hogy ez ilyen rövid bejegyzés lett, de nem nagyon van kedvem többet írni, plusz nincs is nagyon miről, mivel tényleg szinte csak tanultam / ettem / aludtam / mostam egész hétvégén. Holnap új hét kezdődik, és rengeteg dolgom lesz, úgyhogy megyek is aludni azt hiszem. Ja, JB nem jött haza kivételesen, csak holnap érkezik. Pedig még vacsorát is csináltam neki (amit aztán mérgemben mind megettem és most fáj a hasam). 
www.weheartit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése