2015. november 13., péntek

Le 13 Novembre 2015

#PrayforParis

Egy teljesen normális pénteknek indult. Reggel felkeltem időben, elmentem futni, közben kisütött a nap, gyönyörű idő volt. Próbálom visszanyerni a régi formámat, úgyhogy ha törik, ha szakad, akkor is lefutottam 6 km-t. Holnap majd elmegyek a Danival is, az a terv. Kicsit megfájdult a torkom, ezért sálban futottam, de remélem nem lesz rosszabb. Azért szedem a C-vitamint rendesen, megpróbálok odafigyelni, nehogy lerobbanjak, mert ha én egyszer beteg vagyok, akkor nagyon beteg vagyok… Délben sikerült odáig eljutnom, hogy a reggelimet összerakjam, JB is kb. akkor jött haza az egyetemről. Együtt ettünk, ő is bekapott gyorsan valami ebédet, mielőtt hazaindult. Aztán egyedül maradtam itthon, beszéltem Anyával skypeon délután, este meg Borival, közben csináltam magamnak avokádókrémet, később Danit vártam, megbeszéltük, hogy átjön az INSA-s buli után.


Este 22-22:30 körül láttam meg az első híreket. Terrortámadás Párizsban. Először hinni sem akartam a szememnek, azt hittem rosszul olvasok. Akkor még nem nagyon lehetett semmit tudni, először „csak” húsz áldozatról tudni, aztán negyvenről, aztán ahogy érkeztek az újabb hírek, én egyre jobban kikészültem. A januári Charlie Hebdo elleni merényletnél pont otthon voltam, Magyarországon, azért egészen más volt onnan, jó messziről olvasni, hogy mi történik. Most azt sem lehetett tudni, hogy minden merénylőt elfogtak-e, vagy van, aki szökésben van esetleg, és bármikor felbukkanhat a környéken… (Azóta persze kiderült, hogy nem errefelé menekülnek a párizsi merénylők, ha menekülnek, de valószínűleg el is kapták már őket – már amelyik életben maradt.) Én nagyon megijedtem, és alig vártam, hogy Dani ideérjen. Ő meg is érkezett, hamarabb, mint ígérte, és így ketten már kicsit megnyugodtunk. Megpróbáltuk „elfelejteni” a híreket és Jóbarátokat néztünk, aztán lefeküdtünk aludni, mert ezt tényleg nem lehet máshogy kibírni. 
forrás: Le Monde

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése