2015. november 10., kedd

Le 10 Novembre 2015

Be in the moment.

Ma iszonyatosan sokáig aludtam. Nem mentem be Anthropologie des religions-ra reggel, mert utána négy órát ülhettem volna a könyvtárban a portugál órámig (a mai Champs et méthodes de l’anthropologie elmaradt ugyanis), és semmi kedvem nem volt hozzá. Ha a régi tanárunk tartotta volna az órát, miatta bementem volna, de ez az új, akiről már múlt héten is írtam, hogy borzalmas, és alig lehet jegyzetelni, hát ő miatta nem éri meg bemenni. Inkább aludtam egy nagyot, és csak 10-kor keltem.

JB akkor ért haza az egyetemről, mikor én a reggeli kávémat ittam. Ő is leült mellém, megebédelt, aztán összepakolta a bőröndjét és elment a vonathoz. Mivel holnap munkaszüneti nap van, és neki jelenése van otthon, ezért ma délután hazament, majd csak holnap este látom újra. Én elmentem futni a parkba, de nem nagyon jutottam sokáig, 3,5 km után meg kellett állnom, iszonyatosan megfájdult a lábam. Most kicsit pihennem kell, úgy látszik, a múlt héten túlfutottam magam, vissza kell venni a tempóból. Ettől függetlenül nagyon jó volt kint lenni egy kicsit a levegőn, gyönyörű idő volt megint. Itt is 15-20 fok közötti a hőmérséklet, akármennyire november van a naptár szerint. Én örülök neki, mert szerintem a télben egyedül a hó és a karácsony a szeretnivaló, a hideget utálom. Minél később jönnek a mínuszok, nekem csak annál jobb.
www.weheartit.com
Délután skypeoltam kicsit Borival, aztán 3-kor elindultam órára. Természetesen, amikor csak egy kicsit is később indulok el otthonról, akkor marad ki a busz, amivel pont beérnék órára. Az lett az egész vége, hogy pontosan negyedórát késtem portugálról, de legalább a házi javításáról lemaradtam, én úgyis elfelejtettem megcsinálni. A tanárnő viszont elég csúnyán nézett rám, mikor beléptem az ajtón és még csak elnézést sem kértem. Leültem az egyik tavalyról maradt társam mellé, aki ugyanolyan nulla portugálból, mint én, és mindig együtt szenvedünk. Valahogy ezt az órát is túléltem, és megint csak rájöttem, hogy ideje lenne legalább jelenben megtanulni igét ragozni… Plusz, nem ártana a szavak jelentését is tudni néha. Fogalmam sincs, hogy fogok így normális vizsgát összehozni félév végén, tényleg bele kell húznom.


Hazafelé kivételesen majdnem üres villamoson jöttem, mert hamarabb elengedett minket a tanárnő. Az ég gyönyörű volt, a lemenő nap teljesen rózsaszínes-vörösesre festette, egészen különleges hangulatom lett tőle. Mielőtt hazaértem, bevásároltam, mert holnap semmi nem lesz nyitva, a kimeríthetetlen ételforrásom (JB) és hazament, úgyhogy kénytelen vagyok magamról gondoskodni. Később összedobtam egy Ceasar salátát, aztán átjött Dani, és beindult a Friends-maraton. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése