2015. november 29., vasárnap

Le 28-29 Novembre 2015

Baby it’s cold outside.

Szombat: Egész délelőtt főztem, de nagyon szuper ebédet hoztam össze végül. Főztem sütőtökkrém-levest, aztán csirkés-gombás rizottó volt a második, és sütöttem egy csomó almás-csokis muffint desszertnek. Délután tanulgattam kicsit, de nem haladtam túl sokat, hogy őszinte legyek. Jövő héten nagyon össze kell kapnom magam, mert mielőtt hazamegyek, tényleg le kell tudnom a nagy részét a tanulnivalónak. Este folytattuk a Friends-maratont Danival, de közben megbeszéltük, hogy majd kitalálunk más programot is, mert ez a sorozatnézés már kezd unalmassá válni.
www.weheartit.com
Vasárnap: Ebédre carbonara spagettit csináltam, de közben iszonyatosan elvágtam az ujjamat. A salátát vágtam, és egyrészt nagyon életlen a kés, másrészt a salátalevelektől nem láttam, hogy ott a hüvelykujjam, és sikerült szépen végighúznom rajta a kést, hogy csak úgy ömlött belőle a vér. Szerencsére nem sokkal később elállt és le tudtam fertőtleníteni, de most egy darabig nem tudom rendesen használni, mert elég mélyre sikerült a vágás az ujjam tetején. Nagyjából ez volt a hétvégém legizgalmasabb pillanata. Ebéd után behoztam nagyjából a bloglemaradást, és skypeoltam anyáékkal is. Este megpróbáltam időben lefeküdni, sajnos JB nem jött megint haza, csak holnap reggel érkezik, írt egy sms-t. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése