2015. november 13., péntek

Le 12 Novembre 2015

I reached level 99 as a lazy-ass.

Reggel arra ébredtem, hogy 7 óra van, megint elaludtam, megint nem érek be a portugál civilizációs órámra. Nem volt már mit tenni, iszonyatosan elkéstem volna, úgyhogy a másik oldalamra fordultam és aludtam tovább. Ez a második hiányzásom erről az óráról, remélem, a tanárnő nem fogja leszedni a fejemet. Azért nem aludtam nagyon sokáig, 9-kor már szépen felkeltem, megreggeliztem, és nekiálltam tanulni.

JB dél körül ért haza, mikor mondtam neki, hogy elaludtam, teljesen kiakadt, és azt mondta, legközelebb szóljak nyugodtan, ő felkelt. Hát igen. Ilyenkor (meg máskor is persze) nagyon hiányzik anya, aki otthon minden egyes reggel annyiszor jött fel a szobámba, ahányszor csak kellett, hogy le ne késsem a buszt. Nem baj, tanultam, gondoltam, majd a második órámra bemegyek, ami 4-kor kezdődik, addig bőven van időm tanulni.


Nagy nyugodtan üldögéltem a számítógépem előtt, tanultam, de valami nem stimmelt… Egyszer csak rájöttem, hogy az órám nem 4-kor kezdődik, hanem 14-kor! Ekkor már nagyon késő volt, 13:38 egészen pontosan, szóval pont hogy csak annyira volt időm, hogy Bastiennek írjak egy sms-t, mégsem megyek órára, pedig megígértem neki, hogy beszélünk a beadandóról. Így történt, hogy kreáltam magamnak egy random szünetet, ugyanis holnap egyáltalán nem lesz órám, tehát szerdától vasárnapig szabad vagyok gyakorlatilag. Tanulnivaló azért mindig akad természetesen. 
www.weheartit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése