2015. október 31., szombat

Le 30 Octobre 2015

Preparing for Halloween.

Ez egy elég rövid kis írás lesz, ugyanis ma nem nagyon csináltam semmi említésre méltót. Azért, amit mégis, azt megpróbálom hosszabban leírni, hogy izgalmasabb legyen, és ne hagyjátok abba a blog olvasását.

Tehát, reggel jó későn keltem, mert tegnap jó későn feküdtem le. Épp az ágyamban reggeliztem és Gilmore Girls-t néztem, mikor kaptam egy sms-t JB-től, hogy „La soirée était difficile hier” (Nehéz éjszaka volt a tegnapi). Először azt hittem, hogy a szomszéd szobából ír, mert annyira rosszul van, hogy kijönni sem bír, de én meg bemenni nem mertem, úgyhogy egyszerűen figyelmen kívül hagytam az üzenetet. Nem láttam még JB-t másnaposan, részegen is csak inkább spicces állapotban, és valahogy nem ma akartam megtudni, milyen az, ha igazán rosszul van. Később kiderült, hogy marha nagyot tévedtem, és ő már az egyetemen volt, mikor az sms-t írta, mert nem sokkal később bejött a bejárati ajtón, teljesen frissen. Csodálkoztam is, hogy bírta magát így összeszedni, de biztos különleges képességei vannak a másnaposság leküzdésére. Azért azt bevallotta, hogy a feje nagyon fájt reggel. Nem sokat beszéltünk, mert én éppen ébredeztem, ő meg már teljesen útra készen állt, bekapott néhány falatot a konyhában, és már itt sem volt, hazament.

www.weheartit.com

Én nem sokkal később kimásztam a pihe-puha ágyamból, és elmentem futni. Nem tudom, mennyire volt jó döntés, a tegnapi borzalmasan erős edzés után, de mindenképpen mozogni akartam. A végeredmény az lett, hogy alig bírtam hazajönni, a lábaim annyira feladták a harcot. A térdemnek most kutya baja, de mindenhol máshol olyan izomlázam van, hogy akármilyen mozgás nehezemre esik. Azért valahogyan hazavánszorogtam, gyorsan lefürödtem, aztán összedobtam egy gyors ebédet.


Palacsintát akartam enni, de kiderült, hogy JB majdnem az összes palacsintát megette, ami maradt. Iszonyatosan felhúztam magam, mert ugyanazt csinálta, amit otthon az apám és/vagy az öcsém szokott, egyetlen egy palacsintát hagyott, hogy maradjon nekem is, de azon kívül mindet megette. Négy darab volt még eredetileg, amit ha igazságosan elosztanánk (ahogy én feltételezni mertem), akkor kettő jutna mindenkinek, de valahogy ő ezt nem gondolta végig, szerinte én beérem egyel is. Pedig ő hazamegy anyukájához vacsorázni, nekem meg itt magamról kell gondoskodnom. Nem baj, sikerült valami érdekeset kihoznom egy pici cukkiniból, néhány szem baconből és az egyetlen egy palacsintából. El akartam menni vásárolni, de besötétedett, és sötétben utálok a városban mászkálni egyedül, akkor is, ha még csak 6 óra van, úgyhogy holnap reggelre halasztottam a dolgot.


Holnap jön a Dani délután/este, aztán a Vica, és egy hatalmas Halloween-partyt csapunk, amire én már nagyon készülök, találtam ötmillió receptet, igazi menüt állítottam össze meg minden. Majd lefényképezem, amiket csináltam, és akkor itt is lehet majd látni. Egyelőre nagyon izgatott vagyok, holnap az egész napomat erre fogom áldozni, tököt faragok meg ilyesmi. Pedig alapból én nem szeretem ezeket a fura ünnepeket, de a sütőtököt imádom, és mivel ilyenkor minden tele van sütőtökkel, meg sütőtökös receptekkel, muszáj kipróbálnom őket. Ráadásul töklámpást is van kedvem most faragni, pedig ilyen sem történik velem minden évben. Nem tudom, mikor voltam utoljára ilyen lelkes főzést illetően, de most alig várom a holnapi vásárlást és a főzést. 
www.weheartit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése