2015. október 6., kedd

Le 5 Octobre 2015

Monday. The only day you can wear the same exact outfit as yesterday without anyone knowing.

Az ébresztőórám fél 8-ra volt beállítva, hogy 8-ra biztosan felkeljek. Na, fél 9-kor sikerült kikeveredni az ágyból. Rohantam, de elértem a buszomat, és negyed 10-kor már úton voltam a campus felé.

Az első órám Anthropologie de la santé volt, ami most nagyon érdekes volt, és nem is voltam fáradt sem, szóval nagyon odafigyeltem végig Bondaz-ra. A szünetben viszont megtalált a hétfői fáradtság, és a második órán, Anthropologie de la nature-ön, már nagyon szenvedtem a szemem nyitva tartásával. Persze, ahogy hazaérek vége a fáradtságnak, mindig így szokott lenni… Hazafelé azon gondolkoztam, hogy menjek-e futni, de csöpörgött az eső, úgyhogy úgy döntöttem, holnapra halasztom. Amúgy is fáj még kicsit a lábam a szombati miatt, jobb pihentetni még kicsit. JB-vel az ajtóban találkoztam, ő ment órára pont, amikor én hazaértem.

www.weheartit.com
Itthon nekiültem a tanulnivalónak, elkezdtem kijegyzetelni a 40 oldalas szöveget, amiből előadást csinálunk csütörtökön. Egész jól haladok vele, így a nap végére már csak 10 oldal maradt, és közben megbeszéltem Simonnal, hogy ki miről fog beszélni, holnap gyorsan össze fogom tudni rakni a rám osztott részeket, ha minden jól megy, estére készen leszek vele. És akkor még mindig ott a szerda és a csütörtök reggel, hogy átnézzem a másik szöveget is, meg kicsit bővítsem a látókörömet a témában. Muszáj lesz nagyon utána járni a dolgoknak, mert a tanárunk nagyon szúrós és mindenbe beleköt és belekérdez, úgyhogy ha nem tudok válaszolni valamire, az elég gáz lesz.

Mára ennyi, elég rövidke bejegyzés volt, de muszáj a prezentációmra készülnöm. Bonne nuit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése