2015. október 5., hétfő

Le 3-4 Octobre 2015

I really need a day between Saturday and Sunday.

www.weheartit.com
Szombat: Reggel kicsit elaludtam. Úgy volt, hogy felkelek fél 8-kor, elmegyek futni, és 11 körül találkozok Danival a plázában, együtt bevásárolunk (kaját). Negyed 9-kor keltem fel, gyorsan megittam a kávémat, aztán elmentem futni. JB is felébredt, mikor én még az ágyamon ücsörögtem a kávémat szürcsölve. Beköszönt, de én elég kómás voltam, úgyhogy csak annyit mondtam, hogy megyek futni. Mint később kiderült, ő azért kelt fel, mert reggeli vonattal ment haza.
Én kicsit elszámoltam a futást, azt hittem, kisebb a tó körüli útvonal, így a tippelt 5 km helyett 6,4-et futottam. Mikor hazaértem, JB már nem volt otthon, Dani pedig 2 órával előbb ért oda, mint számolta, úgyhogy 9 óra óta várt rám, én csak olyan fél 11-re tudtam a plázában lenni. Bevásároltunk a Carrefour-ban, mert kifogytam mosószerből, meg kaját is kellett venni hétvégére és ott viszonylag olcsó. Vásárlás után én hazajöttem, Dani visszament a koleszba lepakolni, utána jött hozzám és együtt ebédeltünk. A délutánt próbáltuk a tanulásnak szentelni, de mivel 4-kor ebédeltünk, inkább estébe nyúlt. Este 11-kor sikerült vacsorázni. Ez egy elég elcsúszott nap lett, de legalább néztünk Jóbarátokat lefekvés előtt.
www.weheartit.com

Vasárnap: Ma nem történt túl sok említésre való dolog, főleg, mert konkrétan ellustultam az egész napot. Dani reggel hazament, mert „ő a koleszban tanul és amúgy is alig tanult egész hétvégén és kedden matekdolgozatot ír” – teszem hozzá, nem igaz, hogy alig tanult, mert amíg itt volt, kb. végig csak tanult délután meg este. Ezek után, én itt maradtam egyedül, vártam JB-t, hogy hazajöjjön. Leginkább a neten szórakoztam tanulás helyett, emiatt nem nagyon haladtam. Kicsit megijedtem, mikor Simon elküldött egy fájlt, hogy mit dolgozott eddig az előadáson, de mikor megnyitottam, rájöttem, hogy nem sokkal több, mint amit én csináltam eddig. Úgyhogy nyugodtan hátra dőltem, elraktam a jegyzeteimet, hogy „mára elég volt ennyi”. Majd holnap jól belehúzok, és sokat haladok. Este JB is megérkezett, megint hozott egy csomó zöldséget. Nem nagyon beszéltünk, mert én belemerültem a könyveimbe, utána meg Anyáékkal skypeoltam. Most meg inkább lefekszem aludni, mert holnap hétfő, és korán kelek újból. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése