2015. október 2., péntek

Le 2nd Octobre 2015

Creative output is proportional to coffee input.

Ma reggel szépen felkeltem viszonylag korán, megreggeliztem, aztán felöltöztem és elmentem a CROUS-hoz, hogy leadjam a hiányzó papírjaimat az ösztöndíjhoz. Pénzt ugyanis még nem láttam tőlük, és már eltelt egy hónap az évből. Szerintem ők élvezik, ahogy engem szívatnak, komolyan. Ma bementem, mondtam a nőnek, hogy hoztam a papírokat, amiket múltkor kértek. Erre közli velem, hogy azt ők nem fogadják itt, hanem postán küldjem el Lille-be. Nagyszerű. Csak azt nem értem, a múltkor a srác miért mondta akkor, hogy oda vigyem be. Nem gáz, már nagyon átálltam „minden mindegy” üzemmódba, szépen visszasétáltam a buszmegállóba, visszabuszoztam a lakásomhoz legközelebb eső postához, feladtam a levelet, leírtam, hogy nem nagyon van rendben az ösztöndíjam és legyenek szívesek valamit csinálni. Most várok. Kíváncsi leszek, mikor kapom meg az első ösztöndíjam, de komolyan, én már azt is el tudnám képzelni, ha semmit nem kapnék tőlük. Hihetetlen.
www.weheartit.com

Azóta itthon chill-elek, zenét hallgatok, blogolok, kávét iszom, és lelkileg készülök a tanulásra. JB délelőtt egyetemen volt, délután aludt, most visszament az egyetemre néhány könyvért, azt mondta, várjam meg a vacsorakészítéssel, siet. Cukkini levest akar enni, annyira ízlett neki a múltkor. Én szívesebben kerestem volna valami menő(bb) receptet, de majd holnap talán. Annyi cukkinink van most, hogy szerintem, ha két hétig csak azt ennénk, akkor is kitartana. Ennyi a péntek, mostantól megint háromnapos hétvégém van, mert nincs atelier de ciné, nem volt több hely. Legalább van időm tanulni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése