2015. október 30., péntek

Le 29 Octobre 2015

Courir, c'est bien, Courir á Lyon, c'est mieux. 

Ma nagyon sokáig aludtam, és reggeli után bepótoltam a lemaradásomat, ami a blogot illeti, úgyhogy azzal még inkább elhúzódott az idő. Már délután három körül volt, mire befejeztem, és el tudtam indulni a parkba, futni. JB közben volt az egyetemen, de csak egy órára ment be a kettőből – legalábbis azt hiszem. Nem tudom, hogy jár be, lehetetlen követni. Tegnap azt mondta, hogy ma nagyon sokáig egyetemen lesz, ahhoz képest délben már itthon volt, és egész délután filmeket nézett. Azért panaszkodott hetekig, hogy neki nincs őszi szünet, de azt hiszem, elintézte magának, hogy legyen, egyszerűen nem megy be órára. Nekem mindegy, nem az én dolgom igazából, csak furcsállom kicsit. Ja, és ezek után megfogadtam, hogy soha nem fogom hagyni, hogy sajnáltassa magát, ha tanulásról van szó, mert esküszöm, néha én sokkal többet tanulok, mint ő, csak én csendben csinálom.

Vissza, a parkhoz. Szóval, elmentem futni délután, gyönyörű idő volt – elég meglepő változás a tegnapi hatalmas viharhoz képest –, a parkban is rengetegen voltak. Futók nem annyira, inkább családok sétálgattak össze-vissza, úgyhogy a futópályán egészen zavartalanul lehetett haladni. Lefutottam a nagy kört a park körül, 4 km, majd este jövök vissza, a Courir á Lyon-hoz, és futok velük is még egyet.

Hazajöttem, gyorsan lefürödtem, JB pont akkor ment futni, pont váltottuk egymást. Aztán el is rohant, ahogy hazajött, mert valami konferenciára ment fél 7-re. Én kiválogattam és kimostam a ruháimat, teregettem, ebédeltem, elütöttem az időt, aztán fél 7-kor visszamentem a parkba.

Most nagyon sokan voltak a bejárat előtt, szerintem többen, mint mikor Borival voltunk. A Courir á Lyon egy facebook csoport, aminek a tagjai heti két edzést szerveznek, csütörtökön fél 7-kor, és vasárnap fél 6-kor. Több edzőjük is van, akik ezt hobbyként csinálják, teljesen önkéntesen, tehát minden ingyen van. Velük voltunk vasárnap Borival, és én elhatároztam, hogy rendszeresen járni fogok, mert nagyon jó kis edzéseket tartanak, és így legalább biztosan elmegyek heti kétszer futni, mert ők ott vannak, ha esik, ha fúj. Ma is a bemelegítő 2,5 km-vel kezdtünk, a tó körül. Futás előtt egy srác odajött hozzám barátkozni, de én annyira izgatott voltam a futás miatt, hogy nem nagyon vettem észre, úgyhogy szegény tovább állt. Ilyen ez a sport, ha nagyon koncentrálsz, a potenciális ismerkedős helyzeteket sem veszed észre… Na, mindegy, lefutottam a kört a tó körül, megint rekordidőt mentem, 15 perc alatt nyomtam le a 2,5 km-t, ami nagyon jónak számít nálam, mert tényleg sokkal lassabb vagyok, ha egyedül futok. Utána két csoportra váltunk, az egyik rész lépcsőzni ment, a másik pedig a parkban maradt erősíteni. Én maradtam, mert a térdem nem bírná a lépcsőket, az biztos. Nem tudom, hogy jól tettem-e, mert kb. negyven percen keresztül kellett fekvőtámaszozni, felülni, futni, ugrálni, guggolni… Iszonyatosan intenzív edzés volt, én a végén már csak feküdtem a fűben, mert egyszerűen képtelen voltam megcsinálni a fekvőtámaszokat. Elég sárosan, és remegő végtagokkal, de boldogan és jóleső fáradtsággal botorkáltam haza.
www.weheartit.com
Itthon jó forró vízzel lemostam magamról a sarat, aztán elkezdtem vacsorát csinálni. JB közben hazaért, de megint rohant, mert kiderült, hogy valami buliba megy a csoporttársaival, és kb. fél órája volt csak itthon. Amíg én megcsináltam a vacsorát, addig ő összekészülődött, aztán gyorsan evett, és elrohant, én meg itthon maradtam a mosatlan edényekkel. De annyira nem bántam. Amúgy, céklasalátát csináltam, olyat, amilyet anya szokott, majonézes-almás céklasalátát, és isteni finom volt. Az este további részében vasaltam, és megpróbáltam megnézni a Slam Poetry OB-t, ami nemrég volt Budapesten, de csak a feléig jutottam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése