2015. október 12., hétfő

Le 9 Octobre 2015

Just relax.

Ma jól kialudtam magam, fél 12-kor keltem. JB már suliban volt, szegény nagyon kevés alvás után nagyon korán ment órára, remélem fel tudott kelni időben – bár ez nem neki szokott gondot okozni általában, hanem nekem. 
www.weheartit.com
Nagyon kényelmesen csináltam magamnak reggelit, kávét, aztán egészen addig sorozatot néztem a szobámban, amíg JB haza nem ért. Elmesélte, milyen volt a suli, azt mondta, még szerencse, hogy annyit tanult tegnap, mert beszedték, amit írt, és nagyon szigorú a tanár, úgyhogy ha szerencséje van, kap rá egy 10-est… Hát, nem irigylem.


Aztán ő nem sokkal később el is ment haza, és én megint egyedül maradtam péntek estére. Csináltam magamnak egy adag carbonara spagettit, azt ettem kb. egész nap. Mivel ki sem mozdultam a házból, nem történt semmi érdekes, úgyhogy nem is nagyon tudok miről írni ezek után. A következő péntekeket megpróbálom kicsit mozgalmasabbá tenni, mert így csak ellazulok egy teljes napot, amit akár hasznos dolgokra is fordíthatnék. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése