2015. október 23., péntek

Le 23 Octobre 2015

- Megalapítottuk a MEFESZ-t.
- Mi faszt?

Ma szép nyugodtan felkeltem, olyan 11 körül, sorozatot néztem, aztán összepakoltam nagyjából a szobámban, hogy Borinak legyen hely. Még szerencse, hogy a későbbi vonattal jött, mert a korábbihoz elég sietősen értem volna csak oda.

Délután 1-kor elindultam érte az állomásra, út közben találkoztam JB-vel, aki pont hazafelé tartott. Azt mondta, ő nemsokára indul haza, úgyhogy ha mázlink van, akkor még a lakásban találjuk, de nem valószínű. Hát, oké.
13:20 körül már ott ácsorogtam a Gare de Part-Dieu-n és minden egyes bőrönddel rohanó vagy csak szép lassan sétáló tömeget végignéztem, hátha ott van valahol közöttük a kishúgom. Egyszer csak az egyik vágány felől megindult egy hatalmas embertömeg, akkor érkezett be egy vonat. Gondoltam, hogy az lehet a Genf felől jövő, úgyhogy megálltam a lépcsővel szemben, és próbáltam kiszúrni Borit. Nem volt nehéz, mert egyszer csak azt láttam, hogy valaki fülig érő vigyorral a száján jön lefelé a lépcsőn, aztán, a következő pillanatban már ugrottunk is egymás nyakába. Együtt hazamentünk a busszal, JB-t már nem találtuk a lakásban. Bori kiosztotta az otthoni ajándékokat, amiket anyáék küldtek. Megkaptam a futógatyámat, amit otthon hagytam, egy rakás gyógyszert, hogy ha beteg leszek, valahogy megküzdjek vele, kontaktlencsét, párizsi vaníliakávét, cigit (mert otthon feleannyiba kerül), és egy kis zsebpénzt, a szülinapomra. Nagyon boldog voltam, most már tényleg megvan minden, ami kell. Na, jó, néhány dolog mindig hiányzik, de majd amint kapok ösztöndíjat, meg fizetést, beszerzem azokat is. Az ajándékosztás után megebédeltünk Borival, tegnapról még maradt egy kis saláta, meg leves is.


Délután megnéztük együtt a Szabadság, szerelem c. klasszikus, október 23-i filmet, amit minden évben ezen a napon megnézünk együtt – tavaly talán kimaradt, de az volt az egyetlen az utóbbi öt évben kb. 
Szabadság, szerelem
Este elmentünk a Carrefour-ba vásárolni, megvettünk minden hozzávalót a mojito-hoz, aztán itthon vacsorasütés közben azt raktuk össze. Úgy volt, hogy Camille-ék átjönnek, de utolsó pillanatban írt, hogy nem tudnak mégsem, úgyhogy ketten maradtunk. Megnéztünk vagy hat részt a Jóbarátokból, közben mojito-t ittunk meg pizzát ettünk, igazi girls night volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése