2015. október 20., kedd

Le 19 Octobre 2015

Everything will be so good so soon, just hang in there & don’t worry about it too much.

www.weheartit.com
Ma reggel, mire én felkeltem, JB tesója már a tükör előtt sminkelt, majdnem indulásra készen. Mondjuk neki állásinterjúra kellett mennie, nem csodálom, hogy összekapta magát. JB még az ágyában feküdt, mikor kimentem a konyhába reggelizni. Nem voltam nagyon beszélgetős kedvemben, „hétfő van, korán van, adjatok kávét” – ilyesmi hangulatom volt. Nagyjából egyszerre lettünk készen, én mégis hamarabb indultam el, mint ők, rohantam a buszra.

Bementem az utolsó Anthropologie de la santé-ra Julien Bondaz-zal, hát nem nyűgözött le túlságosan, igazából befejezte az ethnopsychiatrie-ról szóló részt, amit múlt órán elkezdett, és emiatt nem maradt időnk a médecines alternatives c. témakörre, amit nagyon sajnálok. Szünet után jön Axel Guioux, azt viszont egyáltalán nem bánom, sőt.

Második óra, Anthropologie de la nature, ezt is Julien Bondaz tartja, aztán szünet után valaki más jön helyette. Őszintén szólva, eléggé megbántam, hogy ott maradtam ezen az órán, mert egyrészt annyira elálmosodtam, hogy képtelen voltam jegyzetelni és figyelni (vagy egyik, vagy másik, választanom kellett), másrészt Bondaz ugyanazt az anyagot adta le, mint tavaly Nommer et classer-n, de nagyjából szó szerint. Ebben az volt a jó, hogy jegyzetelni felesleges volt, úgyhogy oda tudtam figyelni. A legviccesebb az volt, hogy Tom is kérdezett valamit, meg még valaki, aki tavaly velünk volt, én pedig azt gondoltam magamban, hogy „basszus, ezt tavaly vettük, nem emlékszel?”. Életemben először okosabbnak érezhettem magam nála, és ez elég nagy szó, úgyhogy fel is dobta a napomat. Nagy nehezen vége lett az órának, és mehetett mindenki haza, én alig vártam, hogy otthon legyek, mert nagyon sok dolgom volt.

Itthon lepakoltam, aztán elkezdtem visszahívni az embereket, akik óra közben kerestek. Mivel szombaton nagyjából boldognak, boldogtalannak elküldtem az önéletrajzomat, most többen is amiatt hívtak. Összesen hat helyre küldtem el, abból mostanáig négyen jeleztek vissza, de ebből kettő elutasított, mert vagy nem volt elég tapasztalatom, vagy nem volt rendben az órarendem. A maradék kettőből az egyik az a nő, akinél tegnap voltam ugye, és majd megyek vissza próbanapra, a másik pedig egy angol nyelvű babysitter iroda, ők szerdára hívtak be interjúra. Úgyhogy, most van két majdnem munka, ha egyik sem sikerül, akkor nagyon mérges leszek, de remélem ez nem következik be.

Egész délután tanultam, a portugál házimmal szenvedtem leginkább, mert nagyon jó jegyet szeretnék rá kapni. Valamit valamiért, ennek az lett az eredménye, hogy a másik beadandómat el sem tudtam még kezdeni, de majd holnap nagyon belehúzok, azt szerdán kell leadnom. Csak két oldalt kell írni, úgyhogy egyáltalán nem lehetetlen. A lényeg, hogy 10-nél többet kapjak rá, azt csak sikerül elérni.
www.weheartit.com

Amúgy JB köszöni, jól van, együtt vacsoráztunk, imádta az avokádókrémet, amit hétvégén csináltunk – ja, meg a rakottkrumplit is, annyira, hogy egy szó nélkül felfalta az összes maradékot, de egészségére – de ma sem beszéltünk túl sokat, főleg, hogy nekem haladnom kell a beadandókkal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése