2015. március 31., kedd

Le 30 Mars 2015

Ma reggel 37,5 fokos hőemelkedéssel ébredtem, emellett fáztam, fájt a torkom, alig bírtam nyelni. Azt hiszem, az előző hét rendesen ledöntött a lábamról. Kivánszorogtam a konyhába, mert muszáj volt bemennem egyetemre, már csak egyet hiányozhatok erről az óráról, és az utolsó alkalmon, április 27-én nem leszek ott biztosan. Úgyhogy nagy nehezen összeszedtem magam, ittam egy teát, egy ACC-t, bevettem egy csomó vitamint, ittam narancslevet. Aztán kis késéssel kiszédelegtem a buszmegállóba, elvonszoltam magam az egyetemre. 
weheartit.com
Esett az eső, nagyon rossz idő volt. Még beértem névsorolvasásra, aztán meghallgattuk a csoporttársaink előadását, akik Jean Rouch és Edgar Morin filmjéről beszéltek, aminek a címe Croniques d’un été, én láttam előző félévben az egyik órán. Nagyon bénán adtak elő a lányok, össze-vissza röhögcséltek közben, meg olyan butaságokat mondtak, hogy Jean Rouch még él, amikor már nem… Szóval elég alap információkkal nem voltak tisztában, amiket én anélkül tudok, hogy komolyabban foglalkoztam volna a témával. Mindegy. Én az óra nagy részében csak néztem ki a fejemből, nem nagyon bírtam felfogni a dolgokat, amiket mondanak, nem hogy még jegyzeteljek is. Szerencsére a tanárnő hamarabb elengedett minket, úgyhogy rohantam a villamosra, ahol még ülőhelyem is volt.

Hazafelé beugrottam a Carrefour-ba, vettem rengeteg gyümölcsöt: almát, mandarint, banánt; egy csomó gyümölcslevet, joghurtot, mindenfélét, ami segít legyőzni a betegséget. Nem is emlékszem, mikor volt utoljára hőemelkedésem egyáltalán, eléggé megijedtem, hogy komoly a dolog. Orvoshoz meg nem nagyon tudok itt elmenni, ötletem sincs, kihez kellene, mellesleg az egészségbiztosításos kártyámat nem váltottam még ki. Itthon még összefutottam Nicolas-szal, pont indultak a kolumbiai csajjal az állomásra. Meséltem nekik, hogy beteg vagyok, erre Nicolas egyből a kezembe nyomott egy csomó vitamint, amit az anyukája küldött neki, és rám parancsolt, hogy azonnal feküdjek le. Én úgy is tettem, lefeküdtem, és nagyjából 10 perc múlva aludtam is.


Összesen 4 órát aludtam, akkor is csak azért keltem fel, mert láttam, hogy sötétedik, és még Borival skypeolni akartam. Nicolas pont indult Mariana-val találkozni, előtte beszaladt a szobámba, kérdezte, hogy vagyok, hozzon-e valamit. Miután elment, nem nagyon keltem fel az ágyból, csak feküdtem, gyümölcsöt ettem, meg gyümölcslevet ittam, próbáltam pihenni. Már Borival skypeoltam, mikor visszajött Nicolas, hozta Mariana-t is, és elkezdtek vacsorát csinálni. Nem sokkal később bemasíroztak egymás utána szobámba, hozták a vacsit, salátát meg sajttal töltött pulyka mellett egy tányéron. Mariana elmondta még hatvanszor, hogy ha kell valami, szóljak, itt vannak a másik szobában. Annyira aranyosak voltak, el nem tudom mondani, mennyire jól esett. Mostanra sokkal jobban vagyok, a torkom még fáj, de lázam reggel óta nem volt, szerintem ha még holnap meg szerdán fekszem, rendbe jövök. 
weheartit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése