2015. március 30., hétfő

Le 23 Mars 2015

Borit nem volt szívem felkelteni reggel, megvártam a konyhában, amíg felébred. Én nem mentem be a mai órámra, mert még egy hiányzásom pont van, úgyis a többiek adnak elő, úgyhogy nem annyira érte volna meg bemenni, ha helyette mászkálhatok Borival a városban. Délután el is indultunk, elmetróztunk a Fourviere-hez, megnéztük a gyönyörű kilátást, aztán elmentünk a Place des Terreaux-ra, a Subwayben ebédeltünk, Bori meghívott.

Borival a Fourviere-nél
Már egész késő volt, mikor elindultunk a Parkba, az állatkertet mindenképpen meg akartam mutatni Borinak. Szerencsénk volt, mert pont végigértünk rajta, mielőtt bezártak. Nem nagyon értettem, miért zárják be 5-kor, de biztosan van rá okuk. Lehet, hogy még nem álltak át a nyári/tavaszi nyitva tartásra. A park többi része még szabad volt, úgyhogy leültünk kicsit a fűbe, mert az egész napi járkálástól eléggé elfáradtunk. Mellettünk két fiatal srác gitározott, a harmadik pedig össze-vissza ugrált, gurult a fűben, érdekes tornagyakorlatokat produkált, de mégis tánchoz hasonlított az egész, fogalmam sincs, mi lehetett. Azért nagyon vicces volt, a gitár hangját meg különösen jó volt hallani.

Később összeszedtük magunkat és elmentünk a plázába, mert Bori vásárolni akart. Jó sokáig bolyongtunk a boltok között, nekem sikerült megállnom, hogy ne vásároljak mindenféle felesleges dolgot össze, csak egy parfümöt vettem, mert már nem is tudom mióta nincsen parfümöm. Bori vett mindenkinek ajándékot, aztán beszaladtunk a Carrefour-ba és vettünk egy mirelit pizzát vacsorára.


Itthon Bori megsütötte a pizzát, amíg én lefürödtem és átöltöztem. Nicolas itthon volt már, de épp indult a Happy Monday party-ra, ahol egy euró a sör, és az összes barátunk oda ment. Nekem alig volt erőm felállni is, nemhogy elsétáljak egy klubba, és még táncoljak is. Úgyhogy mi Borival maradtunk, és végül egészen hajnali kettőig beszélgettünk meg Jóbarátokat néztünk, nem feküdtünk le túl korán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése