2015. április 1., szerda

Le 31 Mars 2015

weheartit.com
Nagyon rosszat álmodtam tegnap éjjel, úgyhogy mikor felébredtem, egyszerűen nem bírtam kimászni az ágyból. Még rosszul is éreztem magam, ezért úgy döntöttem, ma inkább kihagyom az egyetemet, elkérem majd Tomtól a jegyzeteket, most szükségem van alvásra. Emiatt az történt, hogy egészen délután 2-ig aludtam. 
Mikor kiszédelegtem a szobámból, akkor érkezett meg Nicolas a konditeremből és hatalmas szemekkel nézett rám, hogy még csak most keltem? Aztán leült a konyhába ebédelni, én reggelizni. Közben megjegyezte, hogy azért jobban nézek ki, mint tegnap, megölelgetett, megkérdezte hatvanszor, hogy tényleg jól vagyok-e. Nem maradt sokáig, nagy rohanásban volt, mert valami ismerősével kellett még találkoznia délután.


Én visszavánszorogtam az ágyamba, még ejtőztem egy kicsit, aztán nem sokkal később úgy döntöttem, vége a semmittevésnek, ideje meggyógyulni, mert a könyveim várnak. Megfürödtem, átöltöztem, csináltam ebédet (salátát), aztán nekiültem a portugál jegyzeteimnek, mert elhatároztam, hogy átnézem az összest szeptembertől, és behozom rendesen a lemaradásom, megtanulok annyi szót, amennyit csak tudok. Így is történt, egész délután és este portugált tanultam, este 10-re már egészen belejöttem – de még mindig van hová fejlődni. Amikor le tudtam írni (jó, szótár segítségével), hogy „Estou cansada, vou na cama” (Fáradt vagyok, megyek aludni), nagyon büszke lettem magamra és el is mentem lefeküdni. Nicolas időközben volt itthon is egy darabig, de este elment a többiekkel egy kocsmába. Én is nagyon szerettem volna menni, de még nem érzem magam 100%-osnak, úgyhogy okos voltam, és inkább aludtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése