2015. március 30., hétfő

Le 24-29 Mars 2015

Azért írok ennyi napot egy bejegyzésben, mert kisebb magánéleti krízisen mentem át az elmúlt néhány napban, nem írtam blogot, csak egyetemre jártam és Nicolas-szal meg a barátaival voltam kb. minden nap.
weheartit.com
Bori hazament kedden, és az elkövetkező napokban annyira gyorsan történt minden, hogy képtelenség most leírni, behozni a lemaradást. Mellesleg időm sincsen, mert rengeteget kell tanulnom, és egy bejegyzés megírása néha több mint egy órát is igénybe vesz, bepótolni egy egész hetet elég nehézkes lenne – főleg, hogy nem történt túl sok érdekes dolog.

A lényeges dolgokat most pontokba szedem, hogy azért nagyjából lehessen követni, mi történt ez alatt az egy hét alatt:
1. A vizsgáim időpontját még mindig nem tudjuk, a tanárok össze-vissza beszélnek, mindenki mást mond, és minket nem nagyon tájékoztatnak. Remélem, elintézi az a tanárom, hogy ne kelljen visszajönnöm májusban, de ha nem tudja, kénytelen vagyok venni egy repülőjegyet megint.
2. Nicolas-szal továbbra is imádok lakni, ebben a néhány nehéz napban ő volt az, aki tartotta bennem a lelket, folyamatosan vígasztalt, rengeteget beszélgettünk. Olyan mintha, a bátyám lenne, komolyan.
3. Megismertem Nicolas többi barátait, egy részük múlt szombaton is itt volt, de ezen a héten többet találkoztunk, többet beszélgettem velük, nagyon aranyosak. A két brazil lány, Mariana és Raquel a biztos pontok, bár velük most keveset találkoztam. Megismertem néhány brazil srácot is, akikkel nagyon jóban lettem. Valahogy mindig jobban kijöttem a fiúkkal, úgyhogy annyira nem lepett meg, hogy szempillantás alatt tényleg összebarátkoztunk, és azóta, Nicolas-on kívül ők is jönnek velem mindenhova.
4. Nicolas-nak itt volt három kolumbiai barátja a hétvégén, itt is aludtak és velünk buliztak pénteken és szombaton, nagyon aranyosak voltak ők is. Fogalmam sincs, hogyan fértek el Nicolas szobájában négyen, de valahogy megoldották.
5. Szombaton nálunk ünnepeltük az egyik brazil srác, Joao szülinapját, ami nagyon jól sikerült. Elég sokan voltunk, és rengeteg alkohol fogyott, de szerencsére nem esett kár a lakásban, és mindenki annyira jól érezte magát, hogy nem győztek hálálkodni, mikor mentek haza. Joao szülinapjára megkapta tőlem a maradék pálinkát, ami még volt nálam.
6. Ennek következtében vasárnap egész nap takarítottam, mert Nicolasnál még mindig itt van egy kolumbiai barátja, és vele mászkált egész nap a városban, nem tudott segíteni, elpakolni.
7. Kicsit kivette belőlem az erőt ez a hétvége, de holnaptól beosztom szépen az időm, és folytatom a hardcore tanulást, mert muszáj.
weheartit.com

Ennyi tehát, holnaptól rendesen írok minden nap megint, úgy könnyebb, ha csak napi egyet kell megírni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése