2015. március 15., vasárnap

Le 13 Mars 2015

Péntek 13. Nekem egészen délutánig fel sem tűnt. Amúgy sem szoktam ezekkel foglalkozni, és mivel múlt hónapban volt már egy ilyen napunk, úgy gondoltam, nem mostanában fog előfordulni. Hát tévedtem, és úgy látszik a péntek tizenharmadikák gyors egymásutánja meghozza nekem is a szerencsétlenséget, még akkor is, ha eddig nem sok rossz történt velem ezeken a napokon – legalábbis nem több, mint bármelyik másikon. Mondjuk ma is „csak” annyi, hogy buktam egy állást, amire beadtam a jelentkezésemet. Not a big deal (Nem nagy ügy).

Reggel elmentem futni, még akkor is, ha kicsit fájt a hasam. Igazi hero vagyok, mert az elején szenvedtem rendesen. Fájó hassal egyáltalán nem vicces futni. Lefutottam a szokásos távot, itthon megmostam a hajam, utána pedig összedobtam egy hatalmas adag carbonare tésztát, legalább marad hétvégére is. Este átszaladtam a plázában lévő hatalmas Carrefour-ba, eredetileg nyomtatópapírért, ami közben természetesen kiment a fejemből, úgyhogy jó sok kajával, de papír nélkül értem haza.  Legalább hétvégén nem kell semmit vásárolni, de most már tényleg el kell kezdenem főzni rendesen, mert semmi „gyors” kaja nincs itthon, csak alapanyag (amiből mondjuk elég gyorsan ételt lehet varázsolni, ha nem lusta az ember).

Este megpróbáltam tanulni kicsit, haladtam is valamennyit, de ezt a könyvet elég nagy kihívás pontról pontra lejegyzetelni, nagyon belefárad az ember. Azzal nyugtatom magam, hogy vizsga előtt nagyon fogok neki örülni (és biztosan így lesz), de addig biztos meg fogok őrülni valamikor. Nem baj, kitartás.

Nicolas éjfél körül érkezett meg, de én már aludtam. Nem tudom, mivel fárasztottam így ki magamat, de elég hamar kidőltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése