2015. február 28., szombat

Le 27 Février 2015

Ma elég későn keltünk, de nem volt baj, ugyanis csepergett az eső, gondoltuk, várunk egy kicsit, amíg abbamarad, hátha kisüt a nap. Végül elindultunk várost nézni ilyen időben is, de út közben azért néha-néha esett az eső, a szél meg folyamatosan fújt, úgyhogy nem volt tökéletes az idő. Lesétáltunk az Hotel de Ville-től egészen Perrache-ig, ami elég nagy séta, közben bementünk egy csomó boltba. Én természetesen nem bírtam megállni, vettem egy táskát (de csak 10 euró volt és gyönyörű, és nagy!), meg néhány dobozt a konyhába, mert a cukrot meg a lisztet eddig nem nagyon tudtam mibe tenni. Ezeket a dobozokat az eurós boltban vettem, nem is tudtam eddig, hogy van ilyen itt Lyonban, Anna szúrta ki.
A Croix-Rousse a szomszédban (Rhone másik oldalán)


Hotel de ville
Este hazajöttünk olyan 6 körül, mert Nicolas (az új lakótársam) írt, hogy jön majd lepakolni a cuccait. Vacsorára carbonara spagettit csináltunk brokkolival, nagyon finom lett. Nicolas olyan fél 9 körül ért végül ide, lepakolt, kiteregette néhány ruháját, aztán ittragadt. Pont maradt neki egy adag spagetti, azt megette és halálra dicsért, hogy milyen jól főzök (ezt azért nem egy nagy cucc megcsinálni), aztán csatlakozott hozzánk a borozásban és egészen 10-ig elbeszélgettünk a konyhában. Utána rohant, mert fél 12-kor indult a busza Milánóba, ott tölti a hétvégét. Megígértük neki, hogy hétfő este, mikor Anna utolsó estéje lesz Lyonban és ő is hazaér, folytatjuk a random bulit, amit ma elkezdtünk. Amúgy nagyon jó fej volt, annyira örülök, hogy vele fogok lakni. Megbeszéltük, hogy a hétvége bulizásra van, úgyhogy ez egy party-semester lesz. Nekem tanulnom is kell persze, de nyilván hetente egy-két buli belefér az időmbe. Ő pedig egészen magyarosan gondolkozik az ivásról (pénteken egyből suli után a legjobb elkezdeni), azt hiszem jól meg fogjuk érteni egymást.

Miután Nicolas elment, már nekünk sem volt kedvünk kocsmázni, úgyhogy itthon maradtunk és nem sokkal később el is mentünk aludni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése