2015. február 12., csütörtök

Le 11 Février 2015

Ma „korán” volt órám, 10-kor már az egyetemen kellett lennem. Ma is nehéz volt felkelni, de a reggeli kávé mellett ülve azért ez is átértékelődik. Az egyetemen az első órám Julien Bondas-zal volt, a Nommer et classer című. Most az állatok csoportosításáról tanultunk, hogy a különböző népek hogyan sorolják különböző csoportokba a fajokat, milyen kritériumok szerint. Érdekes volt, de mivel a biológiához majdnem több köze van, mint az antropológiához, ezért nekem annyira nem jött be. Óra után elmentem Mélaine-nel és a lányokkal „ebédelni”, egy szendvicset ettünk összesen, utána meg cigi, kávé, a maradék egy órában pedig a napon (!) ücsörögtünk az egyetem épületei között. Nagyon meleg van mostanában, én rettenetesen örülök neki, olyan, mintha nemsokára jönne a tavasz. Remélem, nem jön vissza a hideg tél, nekem elég volt belőle ennyi is.
A második óránkra úgy vonszoltuk be magunkat, nagyon fáradtak voltunk. Próbáltunk koncentrálni, amennyire csak lehetett, de ez a fiatal doktoris nő annyira hadar, hogy néha képtelenség követni. Néha pedig úgy magyaráz, mintha nekünk már minden világos lenne, pedig ez egyáltalán nem biztos. Maximum Tomnak. Néha ránézek, előadás közben, folyamatosan bólogat, mintha ő már hallotta/olvasta volna az egész anyagot. Nem tudom, hogy csinálja amúgy, mert akármelyik tanár, akármilyen filmet vagy könyvet kérdez, ismerjük-e, egy biztos: Tom ismeri. Azt senki sem tudja, honnan van ennyi tudása, de ő mindent tud, mindenről hallott már. A tanárok biztosan imádják, engem ez egyre kevésbé vonz. Nagyon jó fej srác, de engem ez a stréberkedés kikészít. Mindegy, nagy nehezen a tanárnőnk is a végére ért a mondanivalójának, elengedett minket.
A villamoson a lányokkal mentem haza, Noémie még a metrón is jött velem néhány megállót. Aztán én váltottam buszra, ő is átszállt a másik metróra. Itthon nem időztem sokat, csak átöltöztem, már mentem is futni, el akartam menni, mielőtt besötétedik. Még tudtam képeket csinálni, most fel is teszem a gyönyörű naplementéről a tó felett.


Este nem csináltam semmi különöset, úgyhogy most arról nem is írok sokat. Hazatelefonáltam, mint E.T., meg vacsoráztam, aztán az eddig készült képeimet rakosgattam, helyet csináltam az újaknak, mert végül is holnap után megyek Párizsba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése