2015. február 18., szerda

Le 18 Février 2015

Reggel fel kellett kelni „korán”, mert megígértem Luu-nak, hogy elmegyek vele a bankba, megszüntetni a számláját. Így is lett, 11-kor elindultunk. A bankban jó sokáig szórakoztunk szegény nővel, mivel Luu nem csak hogy az összes fontos papírját elkeverte, amit kapott tőlük, de elfelejtette a pinkódját, ami jelentősen megnehezítette, hogy levegyük a számláján maradt pénzt. Nagy nehezen azért sikerült visszaemlékeznie, és egy közeli automatából kivette a maradék pénzét, viszont mire visszamentünk a bankhoz, az már be volt zárva, ebédszünetet tartottak. Volt 1,5 óránk a városban. Csináltam néhány képet séta közben. 
Rhone

Először elmentünk a H&M-be, megtaláltuk a kalapot, amit hetek óta kerget, felpróbálta, mégsem kell. Utána elmentünk egy afrikai hajszalonba, mert kitalálta, hogy befonatja a haját, mielőtt hazamegy, de aztán tíz perc üzletben való ácsorgás után mégis úgy döntött, hogy nem. Elmentünk egy boltba, ahol megjavítják az Iphone-ja képernyőjét, amit Párizsban összetört, de az sem ment zökkenőmentesen, mert túl drágának találta a javítást, akkor is, ha az előző helyeken ennek az árnak kb. a négyszeresét mondták. Nagy nehezen azért ott tudtuk hagyni a telefont, és visszamentünk a bankba. Ott is elintéztünk mindent. 
Deszkapark ilyenkor
Közben viszont Luu talált a Facebook-on egy nőt, aki még ma délután befonja a haját, de el kell metrózni/villamosozni a lakására, mert nem tud sehova menni. Én mondtam, hogy ne haragudjon, de nem megyek vele – amúgy is marhára elegem volt már, hogy mindenhova el kell kísérni, mert képtelen egyedül intézni a dolgait. Erre addig nyavalygott, amíg beleegyeztem, hogy elkísérem, és megvárom amíg a nő elmagyarázza a dolgokat, mert ő nem tud angolul, nyelvi akadályok, bla bla bla. Olyan fél 4 körül értünk oda, én nagyon fáradt meg nyűgös voltam. Egy lakótelepen találtuk magunkat, Luu folyamatosan hajtogatta, hogy ő fél (mégis mitől?), aztán mikor odaértünk a háztömb elé konkrétan hisztirohamot kapott, hogy ne hagyjam egyedül. Majdnem sírt, úgy nyávogott meg könyörgött, mint egy óvodás… A nyávogásnál és a hisztinél szerintem nincs rosszabb dolog a világon, úgyhogy nagyon mérgesen rászóltam, hogy azonnal fejezze be, itt maradok, csak fejezze be. Felmentünk a nő lakására, egy kis panel volt a nyolcadik emeleten. Két pici gyereke volt, a kisfiú olyan 2-3 éves körüli, a kislány néhány hónapos, december 24-én született pont. A nő három órán keresztül fonta Luu haját, én közben csak ültem és néztem ki a fejemből – meg majd’ felrobbantam persze –, nézegettem a gyerekeket, meg néha beszélgettem a kisfiúval. Este fél 7-kor végre a nő bejelentette, hogy „Finish!” (csak néhány szót tudott angolul), mehettünk. Kiléptünk a lakásból, Luu azt mondja: „Should I tell you something?” (Elmondhatok valamit?), én odavetettem, hogy: „Yes?!”, erre azt mondja: „I don’t like it.” (Nem tetszik.). Na, gratulálok, ezért ültem ott három órát, ezért hisztiztél a kapu előtt. Hazafelé tényleg nem voltam hajlandó hozzászólni, annyira mérges voltam.
Otthon legalább ő főzött vacsorát, és nagyon finom lett, de ettől függetlenül a mai rohangálást nem fogom soha elfelejteni neki. Nekem is van életem, csomó tanulnivalóm lett volna, nincs erre energiám, hogy az ő dolgait intézzem folyamatosan. Kicsit (nagyon) el van kényeztetve, azt hiszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése