2015. február 17., kedd

Le 17 Février 2015

Egészen délután fél 3-ig aludtam, annyira jó volt. Be volt sötétítve az egész szoba, úgyhogy esélytelen volt, hogy a napsütésre felébredjek. Luu már ébren volt, főzött kávét is meg minden. Kicsit pihentem még az ágyamban reggeli után, mert ez a buszút annyira kifárasztott, úgy éreztem magam, mint akit háromszor kimostak és kicsavartak egy mosógépben.

Késő délután Luu megkért, hogy menjek el vele a bevásárlóközpontba, mert ajándékokat kell vennie a barátnőinek. Nem volt jobb dolgom, úgyhogy mentem vele, legalább vettünk vacsorára is valami kaját, mert itthon semmi nem volt. Haza viszont már nem együtt jöttünk, mert egyrészt engem úgy felidegesített a határozatlanságával, hogy nem tudja mit vegyen, nem tudja hol vegye, nem tudja kinek vegye, stb., másrészt ő sétálni akart, nekem meg bőven elég volt odafele sétálgatni. Sajnos, cipelhettem haza a cuccait, mert én busszal jöttem…

Itthon olyan 10-11 körül csináltunk vacsorát, mert nekem nem nagyon volt kedvem hamarabb nekiállni. Brokkolikrémlevest főztem, nagyon-nagyon finom lett. Luu csinált valami salátát, amit agyon sózott, és borzalmasan rossz volt, de neki ízlett. A zöldség ízét nem is lehetett érezni a rengeteg só meg olaj miatt, amit rárakott, valaki elmesélhetné nekem, hogy ez miért jó. Este (inkább éjszaka) még felhívtam Katit, hogy jelentkezzek Párizs után, anyáékkal majd holnap beszélek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése