2015. február 3., kedd

Le 2nd Février 2015

Borzalmasan aludtam az éjjel, hajnali 4-kor arra keltem, hogy görcsöl a hasam, és 2 db algoflex is csak annyira tudta csillapítani, hogy kis alvás után reggel 7-kor még mindig szenvedtem, és nem bírtam felkelni az ágyból, emiatt úgy döntöttem, nem zarándokolok el az egyetemre amiatt az egyetlen óra miatt. Inkább aludtam délig. Luu nagyon meglepődött, mikor felkeltem, fel akart kelteni 10-kor, de gondolta, biztos oka van, hogy nem mentem. Nagyon helyes volt, kérdezte, hozzon-e valamit, de akkor már kicsit jobban voltam, úgyhogy legalább fel tudtam kelni. 
Fürödtem, reggeliztem, aztán visszaültem az ágyamba és megettem a harmadik gyógyszert, mert visszatértek a borzalmas görcsök. Luu nem sokkal később leszaladt a Spar-ba, és hozott nekem csokis kekszet meg egy ananászlevet, annyira örültem neki, majd’ elszálltam. Ettől erőre kaptam, és elkezdtem összepakolni a szobámban, mert 2-re beszéltem meg az egyik potenciális lakótársammal, hogy megnézi a lakást. Egy mexikói srác volt, asszem Jorge a neve. Késett egy órát, de nem bántam, még így is kapkodtam, mikor csöngetett.

Luu az előszoba közepén dobozolta a cuccait, a szobájába már nem fért a rengeteg holmitól. Megmutogattam a srácnak a lakást, tetszett neki, aztán nagyjából fél órán keresztül beszélgetett Luu-val spanyolul, én azért nagyjából képben voltam, hogy miről beszélnek, érteni értettem, csak megszólalni nem tudtam. Valószínűleg nem vele fogok lakni, mert elég sürgősen keres helyet, én pedig nem tudom, mikor tudna beköltözni, mert a néni (a tulaj) mostanában nem válaszol a lakótárskereséssel kapcsolatos leveleimre. Majd csak lesz valami…

Miután a srác elment, Luu-nak segítettem összerakni a cuccait meg összeragasztani a hatalmas dobozt, aztán elindultunk a postára. Ketten cipeltük a 30 kilós dobozt több háztömbön keresztül, de mire odaértünk, a posta az orrunk előtt zárt be (újabban fél 7 helyett csak 5-ig van nyitva). Mi majdnem ott helyben elkezdtünk bőgni, mert annyira nehéz volt a doboz, hogy esélytelen volt visszacipelni. Még a buszmegállóhoz sem bírtuk volna elvonszolni, pedig az nem volt annyira messze. Mellettünk parkolt pont egy pasi, aki szintén a postára ment volna, de egy járókelő útbaigazította, hogy van egy másik, nem messze, ami fél 7-ig nyitva van. Én odamentem a pasihoz, mutattam neki a hatalmas csomagot, hogy ugyan már, nem tudná-e elvinni a másik postáig valamelyikünkkel együtt, nagyon nehéz, mi nem tudjuk elcipelni. A pasi megrázta a fejét, bepattant a kocsiba, és eltűzött. Mi nem tudtuk eldönteni, mit csináljunk, csak ácsorogtunk a dobozzal, hazavinni teljesen esélytelen volt. Luu taxit akart hívni, de mondtam, szó sem lehet róla, tök hülyeség 10 eurót fizetni érte, és holnap amúgy is vissza kell hozni. Akkor Luu-nak eszébe jutott, hogy kérdezzük meg a posta melletti optikában, nem tudnánk-e ott hagyni holnap reggelig. Bementem, és nagy szerencsénkre eszméletlen kedvesek voltak, bevihettük a dobozt, holnap reggel 10-re érte megyünk, akkor nyitnak. Azért vannak még kedves emberek a világon.


Itthon egy nagyon finom Carbonara spagettit csináltam vacsorára, Luu pedig salátát vágott össze, befaltuk, elmosogattunk, aztán mentünk a dolgunkra. Nekem megint tanulnom kellett volna, Tom ki fog nyírni, hogy semmit nem keresek a kutatásunkhoz, de majd holnap megpróbálok korábban felkelni, most már semmi erőm. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése