2015. február 13., péntek

Le 13 Février 2015 - Paris

You can’t ever get too much of Paris.


Ahogy terveztem, kialudtam magam, délben keltem. Jobban is voltam sokkal, a torkom nem fájt annyira, mint tegnap. Kicsit összepakoltam a lakásban, összeraktam a cuccomat is, amit Párizsba viszek, megebédeltem, aztán nem is maradt nagyon több időm, indulnom kellett Ben-hez. Azt mondta, 17:30-kor indulunk, úgyhogy igyekeztem időben odaérni. A metrón jöttem rá, hogy otthon hagytam az összes térképemet, amit októberben kaptam a Gergőéktől, mikor Párizsban voltam, pedig azok azért elég jól jöttek volna… Nem baj, nagyjából már kiismerem magam, visszafordulni már nem volt időm.
Tíz perccel az indulás előtt ott is voltam a megbeszélt helyen, felhívtam Ben-t, hogy merre van, ő pedig jött is ki az egyetemről, megkeresett, aztán együtt mentünk az autóhoz. Még jött velünk egy másik srác is, ő hátul ült, én az anyósülésen. Később jöttem rá, hogy jól kicsesztem vele, mert nagyjából kétszer akkora volt, mint én, biztos kényelmetlen volt neki 5 órán keresztül ott nyomorogni. Ben elég jó arc volt, kaptunk tőle gumicukrot, meg egy-egy üveg vizet, ráadásul tök jó zenéket hallgattunk menet közben. Egyszer álltunk meg, nagyjából félúton, egy benzinkútnál, és este fél 10 körül már Párizsban is voltunk. A Porte d’Italie-nál tett ki minket, ami kicsit a város szélén volt, de megnéztük, hogyan jutok el a hostelünkhöz tömegközlekedéssel, és végül is csak egyszer kellett átszállnom, egyáltalán nem volt bonyolult. Luu már a hostelben várt, még a kocsiból sikerült elérnem.
Olyan fél 11 körül értem oda, Luu egy asztalnál várt, addigra összebarátkozott két argentín sráccal, velük beszélgetett. Én becsekkoltam, fizettem, lepakoltam a cuccomat, aztán odaültem hozzájuk. Kiderült, hogy a srácok nem tudnak angolul, úgyhogy jobb híján csak hallgattam a spanyol hadarásukat, de meg sem próbáltam megérteni, annyira fáradt voltam. Luu-t teljesen elvarázsolták, úgyhogy hajnali 1-kor is úgy kellett kb. berángatni a szobánkba, hogy aludni tudjunk, mert holnap korán kell kelnünk, ha látni is szeretnénk valamit. A szobánk amúgy nagyon pici, egy emeleteságyon, egy pici szekrényen és egy csapon kívül semmi nincsen benne, és ágyneműhuzatot ne is remélj, abban kell aludnod, amiben előtted már vagy ötven turista. Fürdőszoba meg wc csak egy van emeletenként. De nem panaszkodok, mert nagyon olcsó, és teljesen a központban van, úgyhogy ennyi belefér. 
A lényeg, hogy Párizsban vagyunk végre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése