2014. október 7., kedd

Le 4-5 Octobre 2014

Megint egybe írom a hétvégét, mert most aztán tényleg semmit nem csináltunk. Szombaton sikerült délben kelnünk (12 óra alvás után), leszaladtam a boltba reggelit venni, mert a hűtőnk teljesen kiürült. Miközben szép csendesen reggeliztünk Lu-val (Aaron az ágyában fetrengett még, mellesleg ő egy zsidó ünnep miatt nem is ehetett), egyszer csak kopogtak és Tilman állt az ajtó előtt. Szegény, sokkal hamarabb felébredt, mint mi, de mivel nincs kulcsa, kénytelen volt megvárni amíg felkelünk, a városban sétálgatott, azt mondta. Reggeli után eldöntöttük, hogy elmegyünk a Lidl-be vásárolni – most busz nélkül, mivel az lerobbant és nem nagyon használható, még ilyen rövid távra sem. Aaron oda sem jöhetett velünk, mert neki ma szigorú semmittevés volt a programja az ünnep miatt. Ő elment sétálni – és gondolkozni az elmúlt évén –, mi pedig tovább ücsörögtünk az asztalnál. Tilman három órát várt ránk, amíg sikerült összekészülnünk, de végül csak sikerült elindulni. A nagy bevásárlás jó sokáig tartott. Egyrészt, mert messze van a Lidl, másrészt, mert iszonyatosan sok dolgot vettünk. Olyan hat körül értünk vissza, hullafáradtan. Én el akartam menni a plázába tollat, papírt, mindenféle írószert venni a suliba, de nem volt erőm. Este elhatároztuk, hogy elmegyünk bulizni, most már tényleg. Sikerült éjfélkor elindulnunk, mert én skypeoltam, Lu rajzfilmet nézett Tilmannal, Aaron pedig még nem ért haza a zsinagógából. Nagy naivan azt hittük, jó buli lesz, hatalmas lelkesedéssel vetettük bele magunkat az éjszakába. Hát nem így lett. Lementünk a Rhone partjára, ott voltak Aaron barátai, akik nagyrészt spanyolul beszéltek, tehát én alig értettem valamit. Egy idő után azt vettem észre, hogy egy nagyon fura srác nyomul ezerrel és próbál mindenképpen beszélgetni velem. Válaszolgattam neki úgy néha, aztán Lu megmentett, menjünk haza. Tilman és Aaron természetesen felszívódtak, mi pedig, ketten lányok megtapasztaltuk, hogy nem jó dolog azon a részen kíséret nélkül sétálgatni. Három fele értünk haza, én még fent maradtam kicsit, talán négy lehetett, mire elaludtam.

Vasárnap ismét délig aludtunk. Aaron és Tilman már pakoltak, mire kijöttem a szobámból, mentek síelni/snowboardozni az Alpokba, ezen a hétvégén nyitott az egyik közeli sícentrum. Szerencsére, még mielőtt elindultak volna, hatalmas reggelit ütöttek össze (tegnap voltunk vásárolni, úgyhogy volt miből). Miután jól laktunk, a fiúk elindultak, mi pedig bevettük magunkat Lu szobájába, és egészen este hatig feküdtünk ott. Filmet néztünk, zenét hallgattunk, beszélgettünk néha. Este hatkor megéheztem, gyorsan összedobtunk egy salátát, aztán folytattuk a semmittevést. Illetve én skypeoltam, konferenciabeszélgetést folytattunk Glasgow-Dijon-Lyon-Tapolca-Budapest vonalon. Több mint öt órát beszéltünk, összesen hatan, de egyszerre sosem voltunk ott mindannyian. Elég vicces volt így látni a többieket – a Sport kocsmapultja nélkül –, de egy idő után biztos hozzászokunk ehhez is. Télen meg nyáron úgyis találkozunk majd személyesen is. Végül ketten zártuk a beszélgetést éjfélkor, mert mégiscsak egyetemre kellene menni másnap. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése