2014. október 15., szerda

Le 14 Octobre 2014

A tegnapi 2 órás lefekvés után is nehezemre esett 10-kor kimászni az ágyból. Elindultam arra az órámra, ahol nem voltam már három hete, de most végre tudtam a termet. A tegnapi fogadalmam máig tartott, ugyanis nem fértem fel a villamosra, a következő 10 perc múlva jött, pontosan 10 percet késtem. A mosolygós kékszemű tanár megkérdezte a nevem, kipipált, hogy ott vagyok, én meg gyorsan helyet kerestem két ismerős mellett. Csoportokban kellett dolgoznunk, egy szöveget elolvasnunk és kérdésekre válaszolni. Nem nagyon jegyzeteltünk, a kérdés meg túl nehéznek bizonyult és mindannyian nagyon fáradtak voltunk, úgyhogy nem sikerült túl sok mindent összehoznunk. Mikor a tanár közölte, hogy „D’accord, commencons les exposées!”, azaz kezdjük az előadásokat, majdnem leestem a székről. Nekem senki sem mondta, hogy itt beszélni kell majd. A csapattársaim jófejek voltak, azt mondták, mondjam el a bevezetést, az elég. Azt meg is tettem, kinyökögtem, hogy milyen szövegeket kaptunk és mi volt a feladat, de annyira hirtelen jött az egész, hogy beszélni is alig tudtam. A tanár mosolygott szerencsére, kicsit átérezte a helyzetemet azt hiszem. Nagy nehezen vége lett az órának, és nagyon boldog voltam, hogy szabadultam. Rohantam haza ebédelni.
Ebéd után elmentem a parkba futni, végre lenyomtam két kört (kb. 7,5-8 km), és utána teljesen új embernek éreztem magam. Itthon hajat is mostam, aztán Bencével vártuk, hogy a többiek hazaérjenek és elkezdjenek vacsorát csinálni, mert meg volt beszélve, hogy ma Wiener schnitzel-t sütnek. Közben skypeoltam anyáékkal kicsit, sőt, Katival is (aki kapott egy laptopot, és már van facebookja és skypeja is). A vacsi elkészítése elég sokáig tartott, volt már 9 óra is, amikor elkezdtünk enni. A konyha úszott a mosatlanban és a zsemlemorzsában, én meg magamra vállaltam a mosogatást és a takarítást, ha már ők ennyit szenvedtek az elkészítéssel. Amúgy a schnitzel elég jól sikerült, nagyon finom volt. Lu sütött valami mini tortát is, ami állítólag nagyon egyszerű volt.

Aztán éjfél körül elmentünk aludni, mert holnap korán kelünk, újra egyetem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése