2014. október 27., hétfő

Le 21 Octobre 2014

Először is: Nagyon-nagyon boldog 18. szülinapot az én kedvenc húgomnak! Ez volt nagyjából a második gondolatom, miután felkeltem. Az első valami olyasmi lehetett, hogy nem akarok suliba menni.
Délben kezdődött a mai egyetlen órám, úgyhogy aludhattam 10-ig, de nem volt elég. Nagy nehezen azért összeszedtem magam, írtam egy üzenetet Lu-nak, hogy hol találkozunk délután, mert el kellett intéznünk a lakásbiztosítást – Regina már nagyon sürgette a dolgot – aztán elrohantam a buszhoz.
Hamarabb odaértem, mint terveztem, úgyhogy még volt időm egy cigit elszívni az óra előtt. Ahogy ott ácsorogtam a terem előtt, egyszer csak észrevettem Giulio-t, az olasz srác
ot, akivel múlt héten barátkoztam össze. Ő is megörült nekem, beszélgettünk kicsit. Kérdezgetett, mit csinálok a szünetben, mondta, hogy ő hazamegy Olaszországba, de előtte mindenképp menjünk el bulizni. Oké, odaadtam neki a telefonszámomat, ő is az övét, azt mondta, hív csütörtökön, mert beerpongozni akarnak a barátaival. Aztán már muszáj volt bemennem a terembe, mert a tanár már elkezdte az órát. Nagy meglepetésemre, az én szakomról egyetlen lány sem volt ott, pedig összesen négyen vagyunk. Biztos mindenki beadandót ír… Nem baj, odaültem az egyik politológus lány közelébe, akivel múlt órán egy csoportban voltunk. A helyes kékszemű doctorant elmagyarázta újra, hogyan kell megírni a beadandót, aztán azt mondta, a következő, amivel foglalkozni fogunk, az a szóbeli prezentáció. Megtanulunk szépen prezentálni szóban, hozni fog kamerát is és felvesz minket, miközben beszélünk, majd visszanézzük. Mi teljesen ki voltunk bukva, de azt mondta, ez a legkegyetlenebb módszer, de ennél hasznosabb nincsen. Azzal kezdtünk, hogy kiosztott mini szituációkat (az egyetemi élethez kapcsolódóan), amiket el kellett játszanunk kis csoportokban, utána meg kielemeztük. Én négy lánnyal kerültem össze végül, és azt kellett eljátszanunk, hogy pont befejeztünk egy előadás előkészítését, amikor egy lány felbukkan, aki most ért haza a nyaralásból, és egyébként velünk kellett volna dolgoznia. Egész jól megoldottuk, és még én is beszéltem, ami elég nagy szó, mert nagyon nehéz volt szóhoz jutni – egy csoporttársamnak nem is sikerült egyáltalán, úgyhogy legalább talpraesett voltam. Az elemzésnél pedig a legjobb pasi a csoportban (asszem ő is politológiát tanul) megkérdezte a nevemet.
Hamarabb elengedett minket a kékszemű, úgyhogy írtam egy üzenetet Lu-nak, hogy ha tud, jöjjön hamarabb. Hát nem nagyon jött hamarabb, ezért egy téren üldögéltem fél órán keresztül és korgó gyomorral (egész nap semmit nem ettem és már fél 3 volt) vártam őt. Nagy nehezen megérkezett és megkerestük a SMERRA irodáját. A lakásbiztosítást meglepően hamar megkötöttük, kb. 10 perc volt az egész, ha a sorban állást nem számítjuk. Utána elmentünk beszkennelni, hogy el tudjuk küldeni a néninek, aztán hazafelé útba ejtettük a Bellecour-on a kedvenc szendvicsezőnket, mert Lu is nagyon éhes volt. Úgy döntöttünk, hogy hazafelé sétálunk inkább, egy jó félóra volt, nem vészes. Este felmerült a going out kérdése, de Lu azt mondta, neki holnap órái vannak, nem akar, én meg főleg nem akartam, muszáj aludnom meg tanulnom most már.

Hatkor bekapcsolódtam a családi ünneplésbe, felköszöntöttem Borit skype-on keresztül, beszéltem anyáékkal meg Katival. Az ünnepeltből ugyan nem láttam sokat, mert rohant a Picuriba. Közben Aaron és Lu isteni finom krumplit sütöttek, mire végeztem a skypeolással, már ugyan kihűlt, de azért nagyon jó volt. Nem sokkal később le is feküdtünk aludni, mind a hárman elég fáradtak voltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése