2014. október 27., hétfő

Le 18-19 Octobre 2014

Újabb semmittevős hétvége. Akarom mondani, tanulós hétvége. Aaron és Lu már Grenoble-ban vannak, tegnap reggel találkoztam utoljára Lu-val, annyira aranyos volt, megölelgetett, megpuszilgatott, és szomorkodott, hogy csak olyan későn (3 nap múlva) találkozunk. Iszonyú helyes volt tőle, de mondom, kicsit már kezdett elegem lenni belőlük, úgyhogy azért örültem, hogy lesz egy nyugis hétvégém egyedül. A sok háziról meg beadandóról meg olvasnivalóról nem is beszélve…
Szombaton a szokásos déli ébredés után végre normális kávét ittam. Regina, a lakástulajdonos ugyanis tegnap hozott néhány cuccot (vasalót, vízforralót, kinyithatós ágyat, kávéfőzőt, stb.) nekünk, amit összeírtunk, hogy hiányzik, mindent. Nagyon kedves volt tőle, elég sokat spóroltunk így. Anya küldött nekem a kedvenc kávémból, párizsi vaníliakávé, egyenesen a Frei Café-ból, azt főztem, isteni volt. Reggeli után összeszedtem magam, és futottam egyet a parkban, most lenyomtam 3 kört, ami nagyjából 12 km. Igazából azért lett 3 kör, mert az elsőben annyiszor le kellett lassítanom (iszonyatosan szúrt az oldalam, fogalmam sincs, miért), hogy nem ítéltem teljesnek. A harmadik kör végére azért elfáradtam, de nagyon jól esett. Közben összehaverkodtam a libákkal (vagy kacsákkal) a parkban, gyönyörű idő volt, ők is nagyon élvezték. Most valami tökfaragós program volt, tele volt az egész park kisgyerekekkel, szülőkkel, meg tökökkel. Alig lehetett tőlük elférni, mert még a futóknak szánt kis ösvényen is sokan sétálgattak, kerülgettük őket folyton a többi „sportemberrel”. A délutánom/estém elég gyorsan elment, elszaladtam vásárolni, összedobtam egy rizottót, megnéztem néhány Jóbarátok részt, aztán úgy döntöttem, alszom, majd holnap tanulok rendesen.
 Vasárnap a reggeli (déli?) kávém után megint futással indítottam a napot, most kicsit szorított az idő, úgyhogy a szokásos 8 km-t lenyomtam, és jöttem haza. Összedobtam az ebédemet, aztán délután nekiláttam tanulni. Elég nehézkesen ment, de igyekeztem. Elolvastam egy cikket, kijegyzeteltem belőle a fontos dolgokat, elég hosszú volt, úgyhogy ráment az egész délutánom/estém. Sokáig fent voltam, Aaronék sehol. Olyan fél 2 fele feküdtem le aludni, és mikor már félálomban voltam, akkor hallottam a kulcsot a zárban, hazaértek. Kicsit nyugodtabban aludtam el, jobban érzem magam azért, ha itt vannak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése