2016. szeptember 29., csütörtök

Le 29 Septembre 2016

Ma reggel megvolt az utolsó edzésem a Run in Lyon előtt. Hét km-t futottam, ami a harmada a távnak. Hát, nagyon kíváncsi vagyok, hogy fogom bírni. Attól nem tartok, hogy nem fogom tudni megcsinálni, csak az a kérdés milyen idővel, és mennyire leszek ott fejben. A mostani edzés közepén majdnem feladtam, de általában sikerül túllendülni ezeken a mélypontokon – legalábbis eddig így volt, remélem vasárnap is menni fog.

Később találkoztam Danival, összedobtunk egy gyors pikniket a parkban, aztán elmentünk vásárolni a Part-Dieube (legnagyobb pláza Lyonban), mert nekem kellett pár dolog a Decathlonból, ő pedig elkísért. Végül elég sok mindent elintéztünk, végre vettem egy telefontokot, így már nem kell félnem, hogy összetöröm, és még mindenféle kiegészítőt is beszereztem a futáshoz. Természetesen most is volt dolog, amit elfelejtettem, például a nyomtatóm típusát, így nyomtatópatront nem tudtam venni, azért majd vissza kell menni sajnos valamikor. Hazafelé a parkon keresztül bicikliztem, és benéztem az állatkertbe a zsiráfokhoz, hogy felviduljak egy kicsit, túl stresszes az életem mostanában. A zsiráfok iszonyatos tempóban szaporodnak itt Lyonban, most hatot számoltam, de szerintem több is van. Lehet, hazahozok egyet valamikor, elég nagy a lakás belmagassága…
szomszédok

Délután próbáltam összeszedni a gondolataimat, de egyszerűen képtelen vagyok végig gondolni, hogy milyen órámra mit kell elolvasnom, vagy írnom, hogy holnap mi dolgom van, meg a hétvégén mit kell csinálnom – ez nem csak azért van, mert hülye vagyok, hanem azért is, mert rengetegféle dolgot kéne egyszerre csinálnom. Vettem magamnak egy határidőnaplót, abba valahogy elkezdek listákat írni, mert egyszerűen minden kimegy a fejemből, káosz az életem. Úgyhogy, most megyek is aludni, aztán majd holnap valahogy összerakom remélhetőleg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése