2016. szeptember 28., szerda

Le 28 Septembre 2016

Megint nagyon korán keltem, ez a reggel 6 óra borzalmas. Még az a szerencse, hogy nem kell minden nap bejárnom az egyetemre, ha minden napot ilyenkor kezdenék, nem bírnám, az biztos.  Azért valahogy összeszedtem magam, és betámolyogtam a kampuszra. Bár, eleinte megfordult a fejemben, hogy mi lesz, ha megint nincs tanár (ahogy múlt héten), de elhessegettem  a gondolatot, mert tegnap megkérdeztük az igazgatót, és biztosított minket, hogy ma meg lesz tartva a reggeli óránk. Az egyetemi káoszt tökéletesen bemutatja ez a helyzet, mivel ma sem volt óránk. Teljesen feleslegesen keltem fel hat óra alvás után, ráadásul az első óránk csak délben kezdődött, mert a 10-kor kezdődőt is lemondta a tanárunk – de arról legalább tudtunk már két hete. Természetesen a titkárnőnél sem lehetett panaszkodni, mert ő nem dolgozik ilyenkor… Voltak, akik okosak voltak, és ma egyáltalán nem jöttek be, de az olyan naiv lelkek, mint én, szintén jól megjárták, volt szabad négy óránk a következőig. Persze, aki nem olyan messze lakik, mint én, az haza tudott menni, én inkább bent maradtam, és próbáltam valami produktív dolgot csinálni, de végül csak blogoltam.

Délben végre mehettem órára, politikai- és gazdaságantropológia, ezt a szemináriumot nagyon szeretem. Most az állampolgárságról és a nemzettudatról volt szó, de sajnos csak az óra felében, a másik fele „tour de table”-al (kerekasztal) telt, a kutatásunkat terveztük. Jövő hétre egy mini-összefoglalót kell adnunk a tanárnak, hogy pontosan mit szeretnénk csinálni, úgyhogy hétvégén lesz min gondolkoznom.

A következő órámig megint volt két óra (ebéd)szünetem, átugrottam az IKEA-ba, mert amúgy is volt ott dolgom, így legalább megebédeltem. Azért akármennyire szeretek ott lenni, most nem időztem sokat, ebben a hónapban kb. negyedszerre jövök át, elég lesz most már – úgy sem tudok semmit venni, nem kínzom magam.

Az utolsó órám előadás volt, megint politika- és gazdaságantropológia, ez már kevésbé követhetőbb, mint a szeminárium. Sikerült majdnem elaludnom rajta, pedig előtte ittam egy kólát a büfében, és két kávét reggel.


Este rajtam volt a sor, vacsorát kellett csinálnom. Joghurtos répasaláta lett az ötlet, halat sütöttünk hozzá, és egy cukkinikrémet is összedobtunk JB-vel. Elég jó kajákat csinálunk így magunknak, ráadásul teljesen egészségesen eszünk – el kell fogynia a rengeteg zöldségnek, amit hazacipel hétvégenként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése