2016. szeptember 19., hétfő

Le 19 Septembre 2016

Délelőtt első utam az SFR-hez vezetett, ahol új telefont vettem magamnak. Az eladó srác most nem volt olyan szuper jófej, mint a múltkor, elég rohanósnak tűnt, úgyhogy a Dani bátyjának tanácsai alapján próbáltam magamnak megfelelő telefont keresni.
 Végül hasra csapás-szerű volt a dolog, elhoztam egy Samsung Galaxy A3-at, amit eddig még nem bántam meg, hibátlanul működik. Biztosítást sem kötöttem rá (havi 8 euróért, hagyjuk már), és tokot sem vettem – ezt végül megbántam, mert elég törékenynek látszik, úgyhogy még lesz egy köröm a héten a boltban. Sajnos előfizetést nem tudtam váltani (olcsóbbat akartam), mert azt mondta a srác, hogy akkor egy hónapig blokkolják a telefonomat (?????). Mivel szükségem van rá, maradtam a réginél. Majd nyár elején megpróbálom megint, hátha lehetséges, akkor úgysem használom a telefonom.

Olyan tizenegy körül értem haza, el is mentem futni gyorsan. Most már biztos, hogy beteg vagyok, ma reggel is fájt a torkom, futás közben meg nagyon éreztem a mellkasomat, nehezen vettem a levegőt. De a betegség nem akadály, lefutottam tíz kilométert, ez volt a terv. Jól felöltöztem azért, reggel iszonyatosan hideg volt, hosszú nadrág, pulcsi, sál. Időközben ugyan kisütött a nap és felmelegedett a levegő is, de a reggel tényleg elmehetett volna egy enyhébb téli napnak. Azért büszke voltam nagyon, hogy ilyen állapotban is lefutottam a tízest.
ma ilyen volt a park (futás után, napsütéssel)

Délután tanultam, JB is itthon volt, ő is tanult. Sikerült megírnom a beadandómat, amit a 400 oldalas könyvből kell írni. Oké, csak 30 oldalt olvastam, de mivel csak egy oldalt kellett írni, könnyen össze tudtam szedni az internet segítségével. Lehet, hogy csalás, nem is éreztem magam jól közben, de nem tehetek róla, egyszerűen képtelenség szerdáig elolvasnom 400 oldalt, holnap reggel 7-től este 9-ig nem is leszek itthon, nagyon durva napom lesz.
Ötkor bementem portugálra, most végre tartott a tanár órát, voltunk elegen. Nagyon szimpatikus mindenki, a tanár is, a diákok is. Hatan vagyunk lányok, így elég lazák vagyunk egymással is valamiért ez a női szolidaritás vagy nem tudom micsoda összetartott minket, úgy viselkedtünk az első pillanattól kezdve, mintha mindig is egy csoportban lettünk volna. A tanár meg is lepődött, hogy mindenki egy kupacba ült le, nem értette, mi bajunk, általában minél szétszórtabban szoktak helyet foglalni a diákok. Nagyon jól telt az óra, sokat nevettünk, és egész sokat tanultunk. Az volt a feladatunk, hogy pármunkában a párunkat kérdezgessük mindenféléről, majd készítsük el a portréját, és olvassuk fel a többieknek. Tök jó volt, így, hogy csak hatan vagyunk, érdekes volt mindenkit megismerni, ráadásul sokat beszéltünk. Óra után pedig a tanár odahívott magához engem és még egy csoporttársam, aki szintén antropológiát tanul, de ő másodéves, és elkezdett magyarázni nekünk, hogy ő mennyire szereti az antropológiát, és most is épp egy ilyen témájú könyvet olvas. Zseniális fazon. Egyáltalán nem bánom, hogy ezért az óráért kell bejárnom hétfő esténként, egyelőre nagyon tetszik. Giustihoz sem fogok átiratkozni ebben a félévben, maradok itt, tanulok, amennyit tudok, majd második félévben olyan csoportba kérem magam, amit Giusti visz, mert azért rettentően hiányzik, imádom azt a tanárt.


Vacsi :)))
Este JB olyan eszméletlen finom vacsorával várt, hogy alig hittem a szememnek. Szegénynek nem volt túl jó napja, igazából idegességébe főzött, de amíg ilyen jókat csinál idegesen, addig annyira nem bánom. A mosogatás utána az én feladatom volt persze, ez a szabály. Még tanulni akartam este, de egyszerűen nem bírok, nagyon fáradt vagyok, a betegség levert a lábamról kicsit. Holnap meg hatkor kelek, úgyhogy tényleg jobb kipihenni magamat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése