2016. szeptember 23., péntek

Le 23 Septembre 2016

Ez nem lesz túl hosszú bejegyzés, ma nem történt velem túl sok minden.
Reggel sokáig akartam aludni, de felébredtem 8-kor – mondjuk, ha azt vesszük, hogy este 9-kor feküdtem le, az nem rossz. Megreggeliztem, aztán szöszmötöltem kicsit a szobámban, rendezgettem a dolgaimat, meg próbáltam valahogy összeszedni, hogy mi mindent kell csinálnom ma meg a hétvégén csinálnom.

Olyan 11 körül elmentem futni, ma eredetileg csak 10 km-t akartam, de végül 12,6 lett belőle, mert közben kíváncsi lettem, mire vagyok képes egy tízes után. Egész jó tempót is futottam, és nem is fáradtam el annyira durván, mint számítottam rá, ennek pedig nagyon örültem, mert már csak egy hét van a félmaratonig. Betegen lefutni 12,6 km-t megállás nélkül azért szerintem teljesítmény. Sajnos még mindig nagyon köhögök – főleg futás után –, úgyhogy eldöntöttem, hogy most cigi-stoppot tartok a félmaratonig, mert ez így nem állapot, így sokkal nehezebb minden. Mellesleg, betegen csak nem futhatok félmaratont.


Ebédre elég fogyókúrás kaját sikerült összeraknom (nem volt kedvem főzni), szinte csak salátát ettem. Mielőtt elindultam a szerb kislányokért, gyorsan kitakarítottam a fél lakást meg elmosogattam, a másik felét JB-ra hagytam.

A lányok most egész elviselhetőek voltak, egyáltalán nem bohóckodtak vagy csesztették egymást, szépen ültek a buszon – mondjuk ebben az is közrejátszott, hogy Lea megrúgott kicsit egy nénit, mikor felült a székre és a néni jól lehordta. Amíg náluk voltam, sokat játszottunk, de leginkább az udvaron labdáztam Lea-val, a nővére görkorcsolyázott körülöttünk. Leanak holnap lesz a szülinapja, de sajnos nem tudok elmenni a túra miatt. Ma vittem neki egy kifestőt, aminek iszonyatosan örült, nagyon jó volt látni. 


Este fél 9-kor végeztem, JB nagyon helyes volt, vacsival várt (még desszertet is csinált!), tényleg nagyon jó dolgom van. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése