2015. április 7., kedd

Le 6 Avril 2015

Ma reggel (jó, délben) felkeltem, és egyből elmentem futni. Eszméletlen jó volt, egyrészt végre kiszabadulni a lakásból, másrészt a park csodálatos volt. Nagyon sokan voltak, piknikeztek, kutyát sétáltattak, gyerekekkel játszottak, futottak, bicikliztek, stb. Én most kicsit több időt töltöttem futással, mint szoktam, mert az utolsó kilométereken lesérültem, és lassítanom kellett. De nem bántam, mert nagyon-nagyon szép idő volt, igazi tavasz illat, és minden virágzott. Csináltam néhány képet, de majd máskor teszek fel, mert most tényleg nincs időm.


Mikor hazajöttem, összedobtam magamnak egy rántottát, aztán leültem tanulni és egész délután olvastam, jegyzeteltem, járt az agyam. Annyit tanultam, hogy a végére szó szerint belefájdult a fejem. Anyával skypeoltam kicsit, miközben vacsorát csináltam, aztán még visszaültem portugált tanulni. 
Olyan fél 12 fele érkezett meg Nicolas, megölelgetett, azt mondta, mindenkinek nagyon hiányoztam, és legközelebb feltétlenül menjek el velük. Én sajnos rájöttem, hogy nekem nincs legközelebb, mert két hetem van mindent normálisan megtanulni, utána vizsgázok, és repülök haza. Nem nagyon tudunk olyan időpontot találni, amikor itt leszek, ráérek és el tudok menni velük kirándulni. Nem baj, majd meglátogatnak Budapesten, már megbeszéltük. Most megyek is aludni, mert holnap hosszú napom lesz nagyon. Sőt, hosszú hetem lesz, mert eszméletlen sok beadandót kell megírnom péntekig. 
weheartit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése