2015. április 7., kedd

Le 2nd Avril 2015

Tegnap este Nicolas félbeszakította a tanulásomat, azzal, hogy megyünk Mariana-hoz, mert valamit kell csinálni. Én úgy voltam vele, hogy rendben, előttem az egész hétvége, de nem maradok sokáig, mert ma reggel 10-kor órám volt. Aha. Lasagna-t sütöttek a brazil fiúk, megvacsoráztunk (este 10-kor), aztán irány bulizni. Persze, nekik könnyű volt. Átkoztam magam, amiért nem indultam haza Renato-val, aki a buli közepén otthagyta a társaságot és hazabiciklizett – nekem is vele kellett volna tartanom. A vége az lett, hogy reggel fél 5-kor estem be az ágyamba, és 3 óra múlva kelnem kellett.

Felkeltem. De inkább nem szeretném leírni, milyen érzés volt 3 óra alvás után órára beülni. Ráadásul a tanárnő mindenféle hülye feladatot csináltatott velünk, hogy mozognunk kellett, meg leírni, hogy néz ki az osztályterem, meg gondolkozni, meg csoportban dolgozni… Hát, én képtelen voltam. Illetve eléggé nehezemre esett, azért megtettem mindent, ami tőlem telt. Ráadásul beültetett az első sorba, és végig nekem magyarázott, miközben a szemhéjam adta fel a szolgálatot, és hatalmasakat pislogtam, alig bírtam ébren maradni. Lényeg a lényeg, hogy túléltem. Ilyenkor iszonyatosan hosszúnak tűnik az 1 óra 45 perc. 
weheartit.com
Óra után rávigyorogtam a tanárra, hogy nehogy megutáljon, mert ő az, akivel már elintéztem, hogy előbb adhassam le a feladataimat, mint a többiek, és ne kelljen itt maradnom a plusz órákon. Ő visszavigyorgott, úgyhogy remélem maradunk jóban, és normális jegyet kapok év végén. Hazafelé jövet elhatároztam, hogy ilyet többet nem csinálok, és akármi történik, nem megyek sehova szerda este, mert ez egy borzasztó dolog.


Itthon vissza is feküdtem, és aludtam egy kicsit délután, másképp biztosan nem bírtam volna ki a napot. Este nekiültem és elkezdtem rendesen tanulni, Nicolas is tanult, holnap reggel vizsgázik franciából, azt mondja, nagyon parázik miatta. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése