2015. április 15., szerda

Le 11-12 Avril 2015

Szombat reggel Nicolas elment Amszterdamba, én pedig takarítottam délelőtt, aztán elmentem futni, utána pedig vásárolni, hogy legyen a következő hétre kajám. Este nem csináltam semmi hasznos dolgot, nekikezdtem ugyan a beadandómnak, de túlságosan nehéznek bizonyult, úgyhogy vasárnapra toltam a nagyobb részét.
Vasárnap csak tanultam és tanultam, de a beadandómat nem sikerült még mindig befejeznem. Azért futni is elmentem, ma is. Jövő héten is megpróbálok rendszeresen mozogni, mert a tanuláson kívül úgysincs más dolgom, a futás meg pont arra jó, hogy kikapcsoljak egy kicsit.
Most nem nagyon tudok többet írni, tényleg nem történt említésre méltó dolog ezen a hétvégén, de itt egy kép a parkról, most ilyen:


PS.: Nem hiszem, hogy jövő héten minden nap jelentkezek, mivel végig tanulok, és semmi mást nem csinálok, nincs sok értelme. Megpróbálok a vizsgahéten (április 20-tól) rendszeresen írni, de ez majd attól függ, mennyire fogok stresszelni. Ha nagyon, akkor csak tanulni fogok, és biztos, hogy minden mást megvonok magamtól. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése