2015. április 26., vasárnap

Le 25 Avril 2015

Délben keltünk nagyjából Joao-val. Amíg a többiek fel nem ébredtek mutattam neki néhány képet Paloznakról, és halálra röhögte magát, hogy a centre-ville (belváros) nálunk csak egy tér és három épületből áll. Jó, aki Sao-Paolo-ban él, annak elhiszem, hogy nagy különbség. Később a többiek is felkeltek, csatlakoztunk hozzájuk, és Nicolas szobájában megtartottuk a szokásos elemzést a tegnapi buliról, hogy ki volt a legrészegebb, és ki milyen butaságot csinált. Mondanom sem kell, halálra röhögtünk magunkat.

Nekem fél 2-kor el kellett indulnom, mert elfelejtettem egy könyvet leadni a könyvtárba, és megbeszéltem Tom-mal (ő lakik a legközelebb hozzám), hogy bedobom neki. Vittem neki egy doboz csokit, cserébe a rengeteg jegyzetért meg segítségért, amit az év alatt adott nekem. Nagyon örült neki, teljesen el volt ájulva, hogy mennyire rendes vagyok. Megkérdezte, nem maradok-e egy kávéra, de nekem rohannom kellett, úgyhogy sajnos vissza kellett utasítanom, pedig szívesen beszélgettem volna vele kicsit. Megölelt, megpuszilt, azt mondta, használjam ki a nyarat, pihenjek, és szeptemberben majd nyomjuk tovább együtt. Most, hogy három csoporttársam is ilyen tündérien elbúcsúzott tőlem, már alig várom, hogy szeptemberben visszajöjjek, és újra lássam őket.

Miután eljöttem Tom-tól, elrohantam a plázába, sajtot venni a családnak, meg még néhány apróságot. Annyian voltak, mintha a fél város kitalálta volna, hogy ez a nap tökéletes a vásárlásra, és mindenki elözönlötte volna a bevásárlóközpontot. Az első boltot konkrétan 45 percen keresztül keresgéltem, egyrészt a tömeg, másrészt a labirintus-szerű alaprajz miatt – jó, lehet a másnaposság is hozzátett kicsit. Aztán nagy nehezen két óra alatt végeztem, és végre haza tudtam menni.

Itthon jó sokat szerencsétlenkedtem az online check-innel, aztán még el kellett szaladnom kinyomtatni a boarding pass-omat is. Este nagyon sokáig pakoltam, mert borzasztó nehéz volt minden cuccomat belenyomorítani az utazóhátizsákba meg a kis bőröndömbe, amit kézipoggyásznak viszek. Kitakarítottam és szépen rendben hagytam a szobámat, hogy Nicolas vagy akárki tudja használni nyáron, ha úgy adódik. Mondtam a néninek, hogy nyugodtan aludhat akárki ott, engem nem zavar, direkt elpakoltam a cuccaimat.


Most hajnali 2 van, és Nicolas-szal a konyhában ücsörgünk, ő tanul, én blogolok. Aaront és Joao-t vártuk, már pont el akartam menni, lefeküdni, de most írtak, hogy pár perc múlva itt lesznek. Nem tudom, mi lesz ebből, mert nekem holnap korán kéne kelnem. De igazából úgy vagyok vele, hogy ez az utolsó alkalom, hogy velük lehetek, úgyhogy inkább kihasználom az alkalmat, majd jövő héten kialszom magam otthon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése