2015. április 20., hétfő

Le 13-19 Avril 2015

Egész héten beadandót írtam, tanultam, futottam és aludtam. A park gyönyörű, de nincs időm feltenni képet, majd máskor talán.
Nicolas hazajött kedden este (engem eléggé meglepett, mert azt hittem szerda délelőtt jön), nagyon jól érezte magát Amszterdamban, de nagyon el is fáradt. Végig bulizták az egész hétvégét szerintem.
A hét további részében ő mászkált ide-oda, találkozott a többiekkel, vagy mindenféle ügyet intézett. Egyetemre már nem kell bejárnia, vége van az óráinak és vizsgázni csak április végén – május elején fog azt hiszem. Pont nem vagyunk egy ritmusban, és nekem annyira nem tett jót, hogy ő egész héten rohangált, eléggé demotivált.
Hétvégén volt a legjobb, amikor pénteken is meg szombaton is elment bulizni. Ráadásul pénteken itthon hagyta a kulcsát és hajnali fél 5-kor arra ébredtem, hogy valaki dübög az ablakomon. Mivel a sötétítő el volt húzva, és nem láttam ki az, eléggé megijedtem, aztán mikor meghallottam az egyik brazil, Aaron hangját, rájöttem, hogy mi történik és inkább csak borzasztóan mérges lettem, hogy felkeltettek. Beengedtem őket, aztán visszafeküdtem, de elég sok időbe telt, amíg sikerült visszaaludni. Amúgy nem ez az első eset, hogy Nicolas itthon hagyja a kulcsát és az éjszaka közepén felkelt, hogy engedjem be / meg kell várnom, amíg hazaér. Remélem, mikor egyedül lesz, felhagy ezzel a szokásával, mert ha kizárja magát, zárat kell cseréltetni és az elég drága mulatság.
A hét végére a négyből három beadandót megírtam, már csak egy 2-3 oldalas van, amit fogalmam sincs, mikor írok meg, de majd valahogy belepréselem az időbeosztásomba. A négyből két vizsgámra el kezdtem tanulni, a másik kettőre nem kell annyit, úgyhogy azokat egyelőre halasztottam. Mindenesetre jobban állok, mint első félévben, az biztos. És ha akkor meglett minden, most miért ne lenne?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése